// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۹

اخبار بیشتر از نینتندو سوییچ در ژانویه ۲۰۱۷ اعلام می شود

 نینتندو امروز اعلام کرد که اخبار بیشتر از کنسول هیبردی نینتندو سوییچ را در ژانویه ۲۰۱۷ منتشر می‌کند.

با معرفی رسمی نینتندو سوییچ،‌ کنسول ترکیبی خانگی/قابل حمل این شرکت در قالب یک ویدیوی ۴ دقیقه‌ای،‌ هنوز هم سوالات بسیاری پیرامون ویژگی‌ها و قابلیت‌های این کنسول مطرح است. اکنون نینتندو رسما تایید کرده که در جریان یک سخنرانی در ۱۲ ژانویه ۲۰۱۷ (۲۳ دی ۱۳۹۵) جزئیات بیشتری را از این کنسول ترکیبی اعلام خواهد کرد. نینتندو پیش از این هم اعلام کرده بود که تا سال ۲۰۱۷ جزئیات بیشتری را از سوییچ منتشر نخواهد کرد.

البته کمپانی مشخصا اعلام نکرده است که قصد اشتراک‌گذاری چه اطلاعاتی را در جریان رویداد دارد، هرچند برخی از جزئیات مورد انتظار را می‌توان قیمت کنسول و لیست بازی‌های هنگام عرضه کنسول بیان کرد. هفته گذشته، یک گزارش مدعی شد که نینتندو قیمت و مشخصات فنی سوییچ را در سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد کرد.

توئیتر نینتندو امریکا با انتشار یک تصویر در رابطه با رویداد Nintendo Switch Presentation نوشت:

Nintendo Switch Presentation

اطلاعات بیشتری از سیستم خانگی جدید نینتندو را در «نمایش نینتندو سوییچ» بدست بیاورید، استریم زنده در ۱۲ ژانویه!

- نینتندو آمریکا ۲۷ اکتبر ۲۰۱۶

نینتندو سوییچ به صورت رسمی در هفته گذشته رونمایی شد. این کنسول که پیش از این با نام نینتندو NX شناخته می‌شد، یک کنسول ترکیبی (هیبریدی) بوده و در خانه و به صورت پورتابل تجربه گیمینگ را ارائه می‌دهد. روز گذشته تاتسومی کیمیشیما (Tatsumi Kimishima)،‌ رئیس نینتندو اعلام کرد که این شرکت انتظار ارسال ۲ میلیون نینتندو سوییچ را در جریان ماه مارس ۲۰۱۷ دارد. او همچنین تصریح کرد که آنها نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) را مانند برخی از کنسول‌ها با ضرر نخواهند فروخت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده