// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

فروش پلی استیشن VR فراتر از انتظارات گیم استاپ بوده است

گیم‌استاپ اعلام کرده که فروش هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR فرا‌تر از انتظارات این کمپانی بوده است.

دو هفته پیش بود که سر‌انجام پس از مدت‌ها انتظار هدست واقعیت مجازی کمپانی سونی، موسوم به PlayStation VR در بازار‌های جهانی عرضه و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. حال کمپانی گیم‌استاپ اعلام کرده میزان فروش این هدست فراتر از انتظارات بوده است. همچنین این کمپانی تصمیم دارد که برای فصل تعطیلات تعداد بیشتری از هدست پلی‌استیشن VR را در فروشگاه‌های خود به فروش برساند. باب پوزان، معاون ارشد بخش بازار‌یابی گیم‌استاپ در این باره گفته است:

هدست پلی‌استیشن VR فروش فوق‌العاده‌ای در گیم‌استاپ داشته و فرا‌تر از انتظارات ما عمل کرده است. به دلیل محبو‌بیت بالای این محصول در بین مشتر‌یان، تعدادی بیشتر‌ی از آن را برای فروش در فصل تعطیلا‌ت در‌یا‌فت کرده‌ایم.

باب پوزان در ادامه صحبت‌هایش به این نکته اشاره می‌کند که علاقه‌مندان به تجربه هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR پیش از خرید و افرادی که در خرید آن شک دارند، می‌توانند در یکی از ۱۱۵ فروشگاه موجود در سراسر ایالات متحده آمریکا، این هدست را امتحان کنند. کمپانی بست بای نیز چنین امکان را فراهم آورده که خدماتی مشابه گیم‌استاپ ارائه داده می‌شود. اما وجه تمایز این دو کمپانی نسبت به فرو‌شگاه‌های انگلستان، عدم دریافت هیچ‌گونه‌ای هزینه‌ای به منظور امتحان هدست پلی‌استیشن VR است. پیش از این اعلام شده بود که خرده‌فروشی بریتانیایی گیم دیجیتال به ازای ۱۰، ۲۰ و ۳۰ دقیقه تجربه هدست مذکور به ترتیب مبالغ ۶، ۱۲ و ۱۸ دلار دریافت می‌کند.

کمپانی سونی هم‌اکنون باندل رسمی پلی‌استیشن VR را با محتویاتی نظیر دو کنترلر Move، نسخه جدید دوربین پلی‌استیشن (PlayStation Camera) و بازی PlayStation VR Worlds به فروش می‌رساند. اما کمپانی گیم‌استاپ نیز باندل‌های خاص خود را دارد که قیمت‌ها و محتویات متفاوتی را ارائه می‌دهند. در حالی که باندل ۴۹۳ دلاری این کمپانی به جز هد‌ست تنها دارای نسخه قبلی دوربین پلی‌استیشن بوده، با پرداخت ۵۰۰ دلار علاوه بر آیتم‌های باندل مذکور، یکی از دو بازی Until Dawn: Rush of Blood و Batman: Arkham VR را دریافت خواهید کرد. 

اما اگر علاقه دارید بازی‌های بیشتری را با استفاده هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR تجربه کنید، باندل ۸۹۰ دلاری کمپانی گیم‌استاپ مناسب شما است. با خرید این باندل هشت بازی زیر در اختیار شما قرار می‌گیرد:

ما در زومجی هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR را جعبه‌گشایی و این محصول کمپانی سونی را بررسی کردیم.آرش عیاری ویژگی‌های قیمت مناسب نسبت به سایر هدست‌های واقعیت مجازی، راحتی عالی هنگام استفاده و نصب و راه‌اندازی آسان را به عنوان نقاط قوت و رزولوشن پایین صفحه نمایش، عملکرد ضعیف کنترلر Move با هدست و ضعف در ردیابی با دوربین پلی‌استیشن را به عنوان نقاط ضعف این هدست بر‌شمرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده