نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

اولین تریلر فیلم Man Down با بازی شیا لابوف

کمپانی لاینزگیت اولین تریلر فیلم سقوط مرد (Man Down) را با نقش آفرینی شیا لابوف، منتشر کرد.

کمپانی لاینزگیت اولین تریلر فیلم Man Down را منتشر کرد. در این فیلم، شیا لابوف در نقش یک تفنگدار نیروی دریایی آمریکا به نام گابریل درامر بازی می‌کند. همانطور که در تریلر مشاهده می‌شود، درامر پس از یک آسیب جدی که در یک اتفاق تلخ دیده است به خانه خود در آمریکا بازگشته است، هرچند او یک بار این مکان را خانه صدا می‌زند، اما برای او مکانی بهتر از میدان‌های جنگ در خارج از کشور آمریکا که در آن مبارزه می‌کرد، نیست. بنا به گفته وب‌سایت کولیدر، در فیلم Man Down، کشور آمریکا در یک وضعیت آخرالزمانی قرار دارد و یک نبرد دیگر در انتظار درامر است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا را تماشا کنید:

|

با توجه به توضیحات رسمی که از فیلم Man Down منتشر شده است، درامر پسر خود که جاناتان نام دارد را گم کرده است و او باید با کنار هم گذاشتن قطعه‌های سرنخ، پسرش را پیدا کند. این فیلم، به عنوان یک فیلم تریلر روانشناختی توصیف شده است. در خط دیگری از توضیحات فیلم می‌خوانیم:

همانطور که ما گذشته گابریل و خانواده‌اش را مرور می‌کنیم، با استفاده از تجربه‌های گابریل، او را در حل معما‌ها راهنمایی می‌کنیم که در نهایت به پیدا کردن خانواده‌اش منجر خواهد شد.

جای کورتنی، بازیگر فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad)، در نقش دوین رابرتز، بهترین دوست درامر، کلیفتن کلینز جونیور، بازیگر سریال وست‌ورلد (Westworld)، در نقش چارلز، کیت مارا، بازیگر فیلم مورگان (Morgan)، در نقش ناتالی درامر، همسر گابریل، و گری الدمن، بازیگر فیلم کودک ۴۴ (Child 44)، در نقش کاپیتان پیتون، فرمانده درامر، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Man Down حضور دارند. شخصیت چارلز با بازی کلینز، نقش مهم و کلیدی در داستان فیلم دارد و گابریل با بازی لابوف، در می‌یابد که او اطلاعات مهمی در مورد مکانی که پسرش حضور دارد، در اختیار دارد.

فیلم Man Down نخستین بار در جشنواره فیلم ونیز در سپتامبر ۲۰۱۵ نمایش داده شد و قرار است در تاریخ ۲ دسامبر (۱۲ آذر) امسال در آمریکا به روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی این فیلم بر عهده دیتو مانتیل است که در فیلم A Guide to Recognizing Your Saints محصول سال ۲۰۰۶، که کارگردانی آن را نیز بر عهده داشته است، با شیا لابوف همکاری کرده است. فیلم بعدی لابوف، بوری/مک‌انرو (Borg/McEnroe) نام دارد که قرار است سال آینده اکران شود. لابوف در این فیلم نقش جان مک‌انرو، تنیس‌باز افسانه‌ای، را بازی می‌کند که داستان رقابت مک‌انرو با بیورن بوری را روایت می‌کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده