نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

فیل اسپنسر: اسکورپیو پیشرفت بسیار خوبی دارد

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، اخیرا توضیحاتی درباره روند پیشرفت پروژه اسکورپیو ارائه کرده است.

Phil Spencer که ریاست بخش ایکس‌باکس مایکروسافت را بر عهده دارد، چندی پیش اعلام کرد که همین هفته، در یک جلسه بسیار طولانی درباره پروژه اسکورپیو حضور داشته و افزود که اعتقاد دارد که مایکروسافت می‌تواند در فصل تعطیلات سال آینده، همانطور که پیشتر نیز اعلام شده بود،‌ این کنسول را در دسترس خریداران قرار خواهد داد. وی در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که هفته پیش، در جلسه‌ای حضور داشته که به مدت تقریبا یک روز کامل طول کشیده است و در آن جلسه تیمی که مشغول کار برروی اسکورپیو هستند، حضور داشتند. در ادامه وی افزود که پروژه پیشرفت بسیار خوبی داشته و اعتقاد دارد که آنها می‌توانند کنسول را طبق زمانبندی عرضه کنند.

اسپنسر، ماه گذشته نیز مصاحبه‌ای با وب‌سایت گیم‌اسپات انجام داده بود و در آن مصاحبه اعلام کرده بود که پروژه به خوبی پیش می‌رود و آنها حتی از برنامه خود نیز کمی جلوتر هستند:

زمان بسیار زیادی تا عرضه این کنسول باقی‌مانده است اما ما احساس خوبی از وضعیت پیشرفت پروژه داریم. تیم ساخت اسکورپیو، دقیقا عملکردی که ما در ذهن داریم را فهمیده است. ما در نمایشگاه E3 اعلام کردیم که اسکورپیو یک کنسول با مشخصات بسیار قوی است و این مسئله به تیم سازنده به خوبی منتقل شده است و آنها می‌خواهند مطمئن شوند که به عملکرد دلخواه ما دست پیدا کنند. خوشبختانه اکثر کسانی که در حال ساخت بازی برای اسکورپیو هستند، برروی رایانه‌های شخصی نیز بازی ساخته‌اند.

چندی پیش بود که مایکروسافت اعلام کرده بود که پروژه اسکورپیو،‌ قدرتمندترین کنسول خانگی است که تا به حال ساخته شده است و اعلام کرده بود که این کنسول یک محصول لوکس است و به همین دلیل نباید انتظار داشته باشیم که ارزان باشد:

ما انتظار داریم که هم ایکس‌باکس وان اس و هم اسکورپیو با هم در بازار در دسترس خریداران وجود داشته باشند و به دلیل تفاوت فاحش عملکرد این دو کنسول، قیمت آنها نیز طبیعتا با هم فرق خواهد داشت. من می‌خواهم که مردم درک کنند که اسکورپیو یک کنسول رده‌بالا و لوکس است. ما نمی‌خواهیم که یک رایانه شخصی مخصوص بازی چند هزار دلاری را به شما بفروشیم بلکه ما به دنبال این هستیم که این کنسول بسیار قدرتمند را با یک قیمت مناسب به خریداران عرضه کنیم. 

اسکورپیو یک نسخه بسیار قدرتمند از کنسول ایکس‌باکس وان است و ما هر چه به زمان عرضه کنسول نزدیک‌تر شویم، اطلاعات بیشتری درباره قیمت و تاریخ عرضه آن ارائه خواهیم کرد اما من مطمئن هستم که ما می‌توانیم یک کنسول بسیار قدرتمند با قیمتی عرضه کنیم که گیمرها احساس کنند که قیمت آن مناسب است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده