نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

بازی The Binding of Isaac: Rebirth بزودی برای iOS منتشر می شود

به نظر می‌رسد به زودی باید منتظر عرضه The Binding of Isaac: Rebirth برای iOS باشیم.

یکی از بازی‌های مستقل فوق‌العاده موفق چند سال اخیر، بدون شک بازی The Binding of Isaac: Rebirth بود. این بازی مدت‌ها است که برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شده است. زمستان سال گذشته بود که نیکالیس،‌ ناشر بازی، اعلام کرده بود که قصد دارد بازی را برای سیستم عامل iOS پورت کند اما این بازی توسط شرکت اپل به دلیل خشونت بسیار زیاد،‌ تایید نشد. 

با این حال چند روز پیش،‌ تایرون روگریگز، تهیه کننده بازی، با انتشار پستی در بلاگ رسمی نیکالیس، اعلام کرد که بازی بالاخره توسط اپل تایید شده است و به زودی برای iOS منتشر خواهد شد:

The Binding of Isaac: Rebirth به زودی برای iOS عرضه خواهد شد. این بازی توسط اپل تایید شده است و ما به سختی در حال کار برروی ویژگی‌هایی هستیم که می‌خواهیم در این نسخه از بازی قرار دهیم. این بازی به صورت یکپارچه برای iOS عرضه خواهد شد. این مسئله به این معنی است که شما می‌توانید بازی را یکبار برروی آیفون بخرید و آنرا به صورت رایگان برروی آیپد و اپل تی‌وی دانلود کنید. البته هنوز ما نمی‌دانیم که چه زمانی این بازی برای اپل تی‌وی عرضه خواهد شد. این بازی از ذخیره‌سازی در فضای ابری iCloud نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین بازی از کنترلرهای بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره این بازی برروی iOS چیست؟


منبع Touch Arcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده