نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

نینتندو: بازی های نمایش داده شده در تریلر سوییچ، صحنه های واقعی بازی ها نیستند

نینتندو به صورت رسمی اعلام کرد که صحنه‌های نشان داده شده در تریلر سوییچ، صحنه‌های واقعی از بازی‌ها نبودند.

هفته گذشته بود که کنسول جدید نینتندو با نام نینتندو سوییچ به صورت رسمی رونمایی شد و با اینکه هنوز هیچ اطلاعات تکمیلی به غیر از مواردی که در تریلر نشان داده شد، نداریم، نینتندو روز گذشته اعلام کرد ویدیوهای پخش شده از بازی‌های Switch در تریلر آن، صحنه‌های واقعی از بازی‌های این کنسول نبودند. 

با اینکه نینتندو به این مسئله در انتهای تریلر نیز اشاره کرده بود،‌ با این حال یکی از هنرپیشگانی که در تریلر بازی کرده در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت گیم‌ ایکس‌ پلین انجام داده، این مسئله را تایید کرده است. وی در این مصاحبه اعلام کرده که آنها در این تریلر، از ماکت‌های کنسول استفاده می‌کردند و صحنه‌های بازی‌ها،‌ در مرحله ویرایش به این تریلر اضافه شدند که البته این کار نینتندو، کار جدیدی نیست و پیش از این نیز در تبلیغات کنسول‌های دیگر نیز از این روش استفاده شده است. 

پس از اعلام این خبر، یکی از نمایندگان نینتندو با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که کیفیت گیم‌پلی نشان داده شد در تریلر، آن چیزی نیست که در محصول نهایی وجود دارد و این ویدیو بیشتر برای آشنایی علاقمندان با نحوه کار این کنسول بود:

ما قصد داشتیم با انتشار این ویدیو نشان دهیم که سوییچ چگونه می‌تواند عصر جدیدی را در صنعت بازی‌های ویدیوی آغاز کند. هدف اصلی ما از انتشار این ویدیو، این بود که نشان دهیم سوییچ چگونه می‌تواند به شما اجازه دهد که در مقابل یک تلویزیون بازی کنید و سپس کنسول خود را با خود به بیرون از خانه ببرید. شما با استفاده از سوییچ می‌توانید هر کجا که بخواهید، با هرکسی که دوست دارید و هر زمانی که قصد دارید، بازی کنید. این کنسول، قدرت یک کنسول خانگی را دارد و با این حال قابل حمل نیز است.

در انتهای این بیانیه، نماینده نینتندو افزود که پیش از ماه مارس (اسفند ۹۵ - فروردین ۹۶) سال آینده میلادی که سوییچ به صورت رسمی عرضه شود، اطلاعات بیشتری مانند تاریخ دقیق عرضه و بازی‌های آن منتشر می‌شود و اطلاعات بیشتری در باره بازی‌های این کنسول ارائه می‌شود زیرا ویدیوهای نمایش داده شده، صحنه‌های واقعی از بازی‌ها نبودند.

نظر شما درباره کنسول نینتندو سوییچ چیست‌؟ به نظر شما آیا این کنسول می‌تواند موفق شود؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده