نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

تاریخ آغاز فصل سوم حالت رقابتی بازی Overwatch مشخص شد

بلیزارد تاریخ آغاز فصل سوم حالت رقابتی بازی Overwatch را اعلام کرد.

فصل دوم حالت رقابتی بازی Overwatch ماه آینده میلادی به پایان خواهد رسید. با این حال بلیزارد قصد دارد با فاصله بسیار کمی فصل سوم این حالت را آغاز کند. این کمپانی اعلام کرد که فصل سوم از تاریح ۱۱ آذر (۱ دسامبر) آغاز خواهد شد. این خبر را اسکات مرسر، طراح بازی، با انتشار پستی اعلام کرد و گفت مشکلاتی که در فصل دوم گزارش شده، در فصل سوم رفع خواهد شد:

اول و مهم‌تر از هر چیزی، باید بگویم که هدف ما این است که بتوانیم رقابتی کاملا عادلانه برای کاربران فراهم کنیم. رقابتی که فقط مبتنی بر توانایی‌های شما و تیم‌تان باشد و بتواند برای ساعاتی طولانی شما را سرگرم کند. در عین حال هدف ما این است که هر فصل جدید حالت رقابتی، دقیقا حس یک شروع تازه را داشته باشد. ولی مشکلی که پیش می‌آید این است که این دو هدف متضاد هم عمل می‌کنند و زمانی که ما سطح گیمر‌ها را برای فصل جدید صفر می‌کنیم، افرادی با سطح‌های مختلف با یکدیگر روبرو می‌شوند و این امر باعث می‌شود کیفیت رقابت‌ها خوب نباشد.

در نتیجه تصمیم گرفتیم که در آغاز فصل جدید سطح‌ها را صفر نکنیم و هر گیمر با سطحی که فصل دوم را به پایان رسانده، فصل سوم را آغاز خواهد کرد.

مرسر همچنین در ادامه اعلام کرده که در این فصل تغییراتی هم در سیستم دسته‌بندی کاربران رخ خواهد داد تا از بروز مشکلاتی مثل قرار گرفتن کاربران ضعیف‌تر در بین کاربران قوی‌تر یا برعکس پیش‌گیری شود. وی همچنین گفت در زمانی که تا آغاز این فصل باقی مانده، بلیزارد گزینه‌های متعددی را آزمایش خواهد کرد تا تجربه این بخش بیش از پیش لذت‌بخش باشد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده