نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

ساخت بازسازی سریال Knight Rider توسط کارگردان Fast & Furious تایید شد

جاستین لین ساخت و تولید بازسازی سریال نایت رایدر (Knight Rider) را به شکل یک سریال دیجیتالی، تایید و اعلام کرد.

کمپانی تولید فیلم و سریال YOMYOMF که متعلق به جاستین لین، کارگردان سه فیلم از مجموعه سریع و خشمگین (Fast & Furious)، است، اعلام کرد که در حال همکاری با کمپانی ماشینیما (Machinima) برای ساخت بازسازی Knight Rider به عنوان یک سریال دیجیتالی است. انتظار می‌رود این سریال دیجیتالی در سال ۲۰۱۷ منتشر شود و ساخت و تولید آن بر عهده جاستین لین خواهد بود. اگرچه لین بیشتر بخاطر کارگردانی سه فیلم از مجموعه Fast & Furious و کارگردانی فیلم پیشتازان فضا: فراتر (Star Trek Beyond) شناخته شده است، اما او طی سال‌های گذشته چند قسمت از سریال‌های مختلف را نیز کارگردانی کرده است هرچند تعداد آن قابل توجه نیست.

لین کارگردانی سه قسمت از سریال کمدی کامیونیتی (Community) از شبکه NBC که توسط دان هارمون ساخته می‌شود، را به همراه کارگردانی قسمت آزمایشی سریال اسکورپین‌ (Scorpion) از شبکه CBS، را بر عهده داشته است. لین تهیه کننده اجرایی سریال Scorpion نیز است. علاوه بر این، لین کارگردانی دو قسمت از سریال کارآگاه حقیقی (True Detective) از شبکه HBO، را نیز بر عهده داشته است. سریال Knight Rider بین سال‌های ۱۹۸۲ تا ۱۹۹۶ از شبکه NBC پخش شد که تمرکز آن بر روی یک کارآگاه و ماشین فوق‌العاده پیشرفته او به نام کیت در زمان آینده بود. دیوید هسلهاف در نقش مایکل نایت که با جرم و جنایت مبارزه می‌کرد به همراه ویلیام دنیلز به عنوان صداپیشه کیت در این سریال حضور داشتند و نقش آفرینی کرده‌اند.

justin lin in Fast & Furious 6

طبق گفته کمپانی YOMYOMF، این سریال قرار است ادای احترامی به نسخه اصلی آن باشد، اما قطعا بازتابی از جهان قرن ۲۱امی که در آن زندگی می‌کنیم، خواهد بود. در طول سال‌های اخیر، کمپانی ماشینیما با همکاری استودیو‌های دیگر توانسته است چندین سریال لایو اکشن را براساس بازی‌های ویدیویی محبوب و پر طرفدار، برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی تولید و پخش کند که از جمله آن می‌توان به Mortal Kombat: Legacy و  Battlestar Galactica اشاره کرد.

پروژه بعدی سینمایی لین که کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت، فیلم Hot Wheels است که براساس یک مجموعه اسباب‌بازی محبوب ساخته خواهد شد و قرار است در سال ۲۰۱۸ اکران شود. علاوه بر این، لین کارگردانی دنباله فیلم هرج و مرج فضایی (Space Jam) را نیز بر عهده دارد، ستاره قسمت اول این فیلم که در سال ۱۹۹۶ به روی پرده رفت مایکل جردن بود و در فیلم هرج و مرج فضایی ۲ (Space Jam 2) قرار است لبران جیمز ستاره آن باشد. هنوز تاریخی برای ساخت و اکران این فیلم اعلام نشده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده