نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

اضافه شدن محتوای فصل جدید مردگان متحرک به بازی The Walking Dead No Man's Land

بازی The Walking Dead No Man's Land به مناسبت آغاز فصل جدید سریال مردگان متحرک، محتوای جدیدی دریافت خواهد کرد.

بالاخره پخش فصل هفتم سریال The Walking Dead از شبکه AMC آغاز شد و حال نکست گیمز که وظیفه ساخت بازی موبایل The Walking Dead No Man's Land را که یک بازی بر اساس این مجموعه است، بر عهده دارد، قصد دارد محتوای جدیدی را برای این بازی مطابق با فصل هفتم سریال عرضه کند. این محتوا شامل شخصیت‌های جدید و ویدیوهایی از پشت صحنه سریال خواهد بود. 

بازی No Man's Land آخر تابستان ۲۰۱۵ عرضه شد و این محتوای جدید می‌تواند بازیکنان قدیمی بازی را دوباره به تجربه بازی ترغیب کند. بنا با ادعای استودیو نکست گیمز، این بازی تا به حال ۱۵ میلیون بازیکن داشته است و در رتبه ۶۳ امین بازی برتر اپ‌استور اپل قرار گرفته است. تیمو هاهتانن، مدیر اجرایی این استودیو درباره بازی گفت:

یک بازی و یک سریال تلویزیونی تا به حال اینگونه یکپارچه نشده بودند و ما تمام این مسئله را مدیون حمایتی هستیم که بازی در سال اول انتشار خود دریافت کرد. ما بسیار از کار کردن با شبکه AMC هیجان‌زده هستیم و ارتباط بین این بازی و سریال به طرفداران این فرصت را می‌دهد که یک تجربه بسیار نزدیک به سریال تلویزیونی داشته باشند.

محتوای جدید بازی هر دوشنبه و در بازه زمانی که سریال در حال پخش شدن است به بازی اضافه می‌شود و اولین محتوا نیز روز گذشته برای بازی عرضه شد. 


منبع Venture Beat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده