نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

پیت هاینس: فعلا هیچ کس روی Elder Scrolls VI کار نمی‌کند

پیت هاینس رسما اعلام کرد که فعلا هیچ‌کس روی بازی Elder Scrolls VI کار نمی‌کند.

زمان زیادی تا عرضه ریمستر پنجمین قسمت از سری بازی الدر اسکرولز یعنی Skyrim باقی نمانده است و به همین دلیل هم دوباره بحث‌های جدیدی پیرامون دنباله این مجموعه جریان دارد. به همین دلیل هم پیت هاینس،‌ مدیر بازاریابی بتسدا، رسما اعلام کرده که این کمپانی فعلا هیچ فعالیتی پیرامون ساخت Elder Scrolls VI ندارد. در جریان نمایشگاه E3 2016 تاد هاوارد، کارگردان این سری، توضیحاتی پیرامون نسخه بعدی ارائه کرد و به نظر می‌رسید که می‌توان انتظار عرضه این بازی طی یکی دو سال آینده را داشت. ولی با توضیحات فعلی هاینس، نباید فعلا منتظر این بازی باشیم.

هاینس ابتدا توییتی در حساب شخصی خود منتشر و اعلام کرد که بازی فعلا در دست ساخت نیست. ولی طرفداران در پاسخ به این توییت گفتند که احتمالا این صحبت‌ها فقط جنبه تبلیغاتی داشته و بازی به احتمالا در مراحل اولیه ساخت است. ولی پس از آن هاینس دوباره با تاکید نوشت که به معنای واقعی کلمه هیچ‌کس در بتسدا در حال کار روی Elder Scrolls VI نیست و فعلا برنامه‌ای برای ساخت این اثر وجود ندارد.

در اینکه سری Elder Scrolls محبوبیت فوق‌العاده‌ای دارد شکی نیست، ولی بتسدا فعلا برنامه بسیار فشرده‌ای برای عرضه بازی‌هایش دارد و ریمستر Skyrim در تاریخ ۷ آبان، بازی Dishonored 2 در تاریخ ۲۱ آبان و بازی Prey هم در سال آینده عرضه خواهند شد و البته بازی کارتی Elder Scrolls Legends هم یکی دیگر از آثاری است که انتظار می‌رود سال آینده عرضه شود.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده