// سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

تریلر زیبای لایو اکشن از بازی Dishonored 2 منتشر شد

بتسدا یک ویدیوی لایو اکشن زیبا را از بازی Dishonored 2‌ منتشر کرد.

بتسدا (Bethesda) یک تریلر لایو-اکشن را از بازی Dishonored 2 با عنوان «چیزی که برای شماست را پس بگیرید»‌ (Take Back What's Yours) منتشر کرده است. در این ویدیو امیلی کالدوین و کرو آتانو، دو شخصیت قابل بازی از قدرت‌های خود برای از بین بردن دشمنان استفاده می‌کنند. البته این نخستین باری نیست که بتسدا اقدام به تولید یک ویدیوی لایو اکشن از محصول آینده خود می‌کند. سال گذشته نیز این کمپانی یک ویدیوی لایو اکشن ۵۹ ثانیه‌ای را از بازی Fallout 4 منتشر کرده بود، که مورد توجه علاقمندان قرار گرفت.

یک نسخه از این ویدیوی در جریان بازی‌های NFL‌در ‌روز یکشنبه برروی شبکه تلویزیون پخش شد که می‌توانید ویدیوی آن را از پایین تماشا و دانلود کنید:

|

بازی Dishonored 2 در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۱ آبان) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. بازیکنان اجازه‌ دارند تا امیلی کالدوین یا کرو آتنا، پدر امیلی را برای انجام بازی انتخاب کنند. هرچند با داستان یکسان، در صورت انتخاب هر یک از این دو شخصیت روبرو هستیم،‌ اما داستان از پرسپکتیوهای مختلفی روایت خواهد شد. برای این ادامه، هر دو شخصیت به طور کامل توسط استفن راسل (Stephen Russell) در نقش کرو (Corvo ) و اریکا لاترل (Erica Luttrell) در نقش امیلی (Emily) صداگذاری شده‌اند. استفن راسل حضور در بازی‌هایی مانند Fallout 4 و Thief را در کارنامه کاری خود دارد.

پیش‌خرید Dishonored 2‌ به شما امکان دسترسی یک روز زودتر به بازی را می‌دهد. مهم‌تر از آن،‌ هرشخصی که این بازی را پیش‌خرید کند، یک کپی رایگان از Dishonored: Definitive Edition را دریافت خواهد کرد.

دیدگاه شما در رابطه با تریلر لایو-اکشن بالا چیست؟


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده