// سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

نسخه SNES بازی Rayman بعد از ۲۴ سال رونمایی شد

میشل انسل بازی گمشده قدیمی Rayman را بعد از ۲۴ سال روی کنسول SNES اجرا کرد.

میشل انسل، خالق سری بازی‌های Rayman، با انتشار عکسی در حساب کاربری اینستاگرام، اعلام کرد که بازی قدیمی Rayman را بعد از سال‌ها پیدا و آن را روی کنسول SNES راه اندازی کرده است.

میشل انسل در مورد این عکس نوشت:

ما بازی قدیمی Rayman را روی سوپو نینتندو بعد از یک خوابه ۲۴ ساله پیدا کردیم! وقت آن است که بیدارش کنیم!

عکس بعدی منتشر شده از میشل انسل بازی اجرا شده را روی سوپر نینتندو نشان می‌دهد که در ادامه با لحنی شوخ‌طبع گفت که دوست دارد که نسخه جدید این بازی را روی نینتندو سوییچ عرضه کند.

انسل نوشت:

کار می‌کند! فقط ۴ نفر در کل دنیا این بازی را دیده‌اند. ما فکر کردیم که گم شده ولی در دنیای مرده از قطعات الکتریکی، یک چیزی هنوز زنده است، به زیبایی با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه در حال اجرا است!!! باید یک نسخه برای نینتندو سوییچ عرضه کنم.

چندی پیش انسل در مورد لغو این بازی عکسی منتشر کرد و نوشت:

بازی بر روی سوپر نینتندو به خوبی در حال اجرا است ولی ساختار را از دست دادیم. همه این پیکسل‌ها مانند اشک‌ها در باران از بین رفتند.

در ادامه می‌توانید عکس‌های منتشر شده در حساب کاربری اینستاگرام انسل را مشاهده کنید:

به نقل از سایت Unseen64 این بازی دارای بخش چند نفره بوده است. Ubisoft این پروژه را بر روی کنسول دیسکی پلی‌استیشن و Jaguar در شهریور ۱۹۹۵ عرضه کرد، این بازی با انتشار دنباله‌هایی همراه بود که آخرین نسخه منتشر شده در سال ۲۰۱۳ مربوط به بازی Rayman Legends ‌است.

انسل در حال کار بر روی بازی Beyond Good and Evil 2 است که ساخت این بازی به طول انجامیده. انسل دلیل تاخیر این بازی را چندی پیش توضیح داده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده