نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

بازی‌ های رایگان ماه نوامبر سرویس ایکس باکس لایو گلد مشخص شدند

مایکروسافت بازی‌های رایگان ماه نوامبر مشترکین ایکس‌باکس لایو گلد را اعلام کرد.

زمان زیادی تا پایان ماه اکتبر باقی نمانده است و به همین دلیل کمپانی مایکروسافت بازی‌های رایگان ایکس‌باکس لایو گلد برای ماه نوامبر (۱۱ آبان تا ۱۰ آذر) را اعلام کرده است. بهرسم هر ماه، در نوامبر در مجموع چهار بازی به صورت رایگان عرضه می‌شود که دو مورد آن مخصوص ایکس‌باکس وان و دو مورد هم مخصوص ایکس‌باکس 360 است. البته بازی‌های کنسول نسل هفتمی از طریق Backward Compatibility روی ایکس‌باکس وان نیز اجرا می‌شوند.

بازی‌های ایکس‌باکس وان این ماه .Super Dungeon Bros و Murdered: Soul Suspect خواهند بود و بازی‌های ایکس‌باکس 360 نیز The Secret of Monkey Island: Special Edition و Far Cry 3: Blood Dragon هستند که اولی یکی از بهترین بازی‌های ادونچر است. نکته جالب در مورد لیست بازی‌های رایگان این ماه این است که .Super Dungeon Bros یک بازی کاملا جدید است که در همین ماه نوامبر عرضه خواهد شد.

به‌علاوه مشابه هر ماه، بازی‌ها همگی همزمان عرضه نخواهند شد. بازی Super Dungeon Bros. از ابتدا تا انتهای ماه نوامبر و بازی The Secret of Monkey Island: Special Edition هم در نیمه اول این ماه در دسترس خواهند بود. دو بازی دیگر هم مخصوص نیمه دوم ماه هستند.

در پایان می‌توانید تریلر بازی‌های رایگان این ماه را تماشا کنید:

|


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده