نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

سازنده سه گانه موفق Room یک اینفوگرافیک درباره بازی های این مجموعه منتشر کرد

فایرپروف گیمز، سازنده سه‌گانه Room، یک اینفوگرافیک جذاب درباره این مجموعه منتشر کرده است.

مجموعه The Room، از زمان عرضه اولین نسخه‌اش، به سرعت توانست به یکی از بازی‌های محبوب دستگاه‌های قابل حمل تبدیل شود. ترکیب گرافیک فوق‌العاده بالا، داستان جذاب، اتمسفر گیرا و پازل‌های هوشمندانه، باعث شد که این بازی به موفقیت دست پیدا کند و دو بازی دیگر با نام‌های The Room 2 و The Room 3 از این مجموعه منتشر شدند که هردوی آنها نیز توانستند علاوه بر جلب کردن نظر مثبت منتقدان، در بین گیمرها نیز به محبوبیت دست پیدا کنند تا مجموعه The Room، به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های بازی‌های موبایل تبدیل شود. 

حال استودیو Fireproof Games که وظیفه ساخت بازی را بر عهده داشته، با انتشار یک اینفوگرافیک، آمار و ارقام سه بازی این مجموعه را در قالب یک عکس به طرفداران بازی نشان داده است:

Room Infographic

جالب‌ترین نکته‌ای که درباره این آمار و ارقام جلب توجه می‌کند، میزان فروش این مجموعه برروی پلتفرم iOS است. ۷۱.۸ درصد فروش نسخه اول، ۷۰.۱ درصد فروش نسخه دوم و ۷۶.۶ درصد فروش نسخه سوم، برروی پلتفرم iOS صورت گرفته است. با دقت در ادامه آمار،‌ متوجه می‌شویم که با اینکه بازی‌های اول و دوم این مجموعه فروش بیشتری داشته‌اند، The Room Three موفق‌ترین عرضه اولیه را در میان این مجموعه داشته است. در نهایت مجموعه Room تا به حال توانسته یازده میلیون ۶۴۸ هزار و ۵۳۱ نسخه به فروش برساند. 


منبع Touch Arcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده