نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

با انتشار تصویر جدید فیلم Logan حضور شخصیت X-23 رسما تایید شد

کمپانی فاکس قرن بیستم با انتشار تصویر جدیدی از فیلم لوگان (Logan)، سرانجام حضور شخصیت X-23 را رسما تایید کرد.

سرانجام فاکس حضور شخصیت X-23 را در فیلم Logan تایید کرد. صفحه رسمی این فیلم در اینستاگرام تصویر جدیدی را از فیلم Logan منتشر کرده است که در توصیف این عکس نام لورا مشاهده می‌شود، لورا کینی نام واقعی شخصیت X-23 است. این تصویر تایید می‌کند که دختری که در اولین تریلر فیلم Logan حضور داشت، شخصیت X-23 است، نقش این شخصیت را دافنه کین بازی می‌کند. لورا کین یک کلون ژنتیکی است که براساس DNA لوگان ساخته شده است و با نام مستعار X-23 شناخته می‌شود. حضور این شخصیت در روز ۲۳ اکتبر (۳ آبان) تایید شده است که اشاره‌ای به نام این شخصیت دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Photo of Laura (aka X-23) in logan movie

هفته گذشته، جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan، در مورد اولین تیزر تریلر این فیلم با امپایر صحبت کرد. با وجود خبرهای منتشر شده مبنی بر اینکه دختری که در تریلر فیلم Logan حضور داشت، نامش لورا است، اما منگولد در آن زمان از پاسخ به این شایعه و خبر خودداری کرد، او حتی توضیحات چندانی در مورد جدول زمانی مجموعه مردان ایکس (X-Men) که فیلم Logan در آن رخ می‌دهد، نیز ارائه نکرد. علاوه بر دافنه، هیو جکمن، پاتریک استوارت، ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال و الیز نئال دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

فیلم Logan قرار است با درجه‌ی سنی بزرگسال (R) در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود و آخرین حضور هیو جکمن در نقش لوگان / ولورین خواهد بود. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده