نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۱

بروزرسانی جدید Rise of the Tomb Raider مشکل لگ ورودی نسخه پلی استیشن 4 را رفع می‌کند

آپدیت جدیدی برای نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Rise of the Tomb Raider عرضه شده که مشکل لگ ورودی را حل می‌کند.

کمپانی اسکوئر انیکس، ناشر بازی Rise of the Tomb Raider، اخیرا آپدیت جدیدی برای نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی عرضه کرده است. این آپدیت که شماره آن 1.04 است، مشکلات لگ ورودی بازی را رفع می‌کند. سایت دیجیتال فاندری که برای بررسی عملکرد بازی‌ها مشهور است، اعلام کرده که این آپدیت تغییرات زیادی در بازی اعمال می‌کند:

آپدیت 1.04 مشکل لگ ورودی را رفع می‌کند و در نتیجه کاربران قادر خواهند بود لذت بیش‌تری از مبارزات بازی ببرند. چرا که نشانه‌گیری بسیار نرم‌تر از قبل انجام می‌گیرد.

البته برخی کاربران اعلام کرده‌اند که پس از ارتقا به نسخه 1.04، مشکلاتی نظیر کرش کردن برای‌شان پدید آمده است که سایت دیجیتال فاندری این موضوع را رد و اعلام کرده که این مشکلات به دلیل اختلال‌های شبکه‌ای هستند و ارتباطی به آپدیت جدید بازی ندارند.

آپدیت جدید همچنین علاوه بر رفع مشکل ذکر شده، بازی را برای کنسول پلی‌استیشن 4 پرو نیز آماده می‌کند و Rise of the Tomb Raider روی این کنسول از رزولوشن 4K، جزییات گرافیکی بهتر یا نرخ فریم بالاتر پشتیبانی خواهد کرد و کاربران می‌توانند به دلخواه یکی از این سه گزینه را انتخاب کنند. به‌علاوه یک سری باگ‌های جزئی بازی نیز در این آپدیت رفع شده است.

سایت دیجیتال فاندری همچنین اعلام کرده که نسخه ایکس‌باکس وان بازی Rise of the Tomb Raider کماکان از مشکل لگ ورودی رنج می‌برد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده