// دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

معرفی بازی موبایل Coffee Pot Terrarium

بازی Coffee Pot Terrarium را می‌توان یک بازی موبایل خلاقانه و چالش برانگیز نامید.

بدون مقدمه به‌سراغ معرفی بازی موبایل Coffee Pot Terrarium می‌رویم. بازی که سرشار از نوآوری و چالش‌هایی است که مخاطب را درگیر خود خواهند کرد. بازی بدون هیچ مقدمه‌ای شما را وارد دنیایی از چالش‌ها و راز‌ها می‌کند. بازی درای هفت بخش مختلف بوده که برای هر بخش یک‌سری مراحل جدا تعبیه شده است. به‌عبارتی می‌توان این‌گونه بیان کرد که بازی موبایل Coffee Pot Terrarium دارای هفت محیط مجزا است که هر محیط یک سری مراحل را در خود جای داده است. اصلی‌ترین بخش این مراحل چالش‌ها و معماهایی است که برای شما بوجود می‌آورد. تا آخرین مرحله از بازی، نه احساس سختی زیاد می‌کنید و نه اینکه بازی برای شما راحت می‌شود. بلکه این مخاطب است که پس از گذراندن مراحل اولیه و بدست آوردن تجربه در حل کردن پازل‌های بازی، می‌داند روال کار چگونه بوده و باید چه کارهایی انجام دهد. با این‌حال هنوز تا پایان مرحله ۲۱ بازی، مراحلی هستند که درجه سختی و معمای آن‌ها شما را به‌چالش بکشد.

Coffee Pot Terrarium

مهم‌ترین رکن این بازی، گیم‌پلی آن است که شاید در ابتدا کمی پیچیده بنظر برسد ولی با دانستن نحوه انجام بازی، مشکل‌تان رفع خواهد شد. با ورود به‌محیط بازی، در سمت راست شما چهار قابلیت گنجانده شده که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اولین قابلیت مربوط به راه رفتن شخصیت اصلی بازی است که می‌توانید به تعداد خانه‌های مشخص شده، بر روی سکوهای بازی حرکت کنید. دومین قابلیت که قابلیت حمله‌ای شخصیت‌ بازی به‌حساب می‌آید و وی می‌تواند سکوهای ردیف انتخابی را از بین ببرد. در استفاده از این قابلیت باید حسابی حواستان جمع باشد زیرا اگر ردیفی که خود بر روی آن نیز قرار دارید خراب کنید، قطعا بازنده خواهید بود. به‌عبارتی اگر به محیط بازی دقت کرده باشید، ردیف و ستون‌های متفاوتی را مشاهده می‌کنید. حال اصلا چرا ردیف‌ها را از بین ببریم؟ در بازی یک سری دشمن برای شما تعبیه شده که می‌بایست آن‌ها را از بین ببرید. قابلیت سوم بر می‌گردد به ایجاد یک پل و با آن می‌توانید مسیرهای خراب شده قبل را به‌یکدیگر متصل کنید. حال قبل از گفتن قابلیت آخر، باید به این نکته اشاره کنیم که همانند بازی‌های نقش‌آفرینی نوبتی، در اینجا نیز نحوه حرکت کردن یا مبارزه کردن شما نوبتی است. به این‌صورت که پس از هر دو حرکت، نوبت دشمن می‌شود که حرکت خود را انجام دهد. حال اگر احساس می‌کنید در منطقه امن هستید، می‌توانید از قابلیت چهارم استفاده کنید. قابلیت چهارم نوبت خودتان را می‌سوزاند تا دشمن حرکت خود را انجام دهد. 

Coffee Pot Terrarium

بازی موبایل Coffee Pot Terrarium  را می‌توان یک بازی شطرنج دانست. اگر درست حرکات خود را انتخاب نکنید، اگر محیط‌های خطر که با رنگ قرمز مشخص شده‌اند را نادیده بگیرید قطعا در به اتمام رساندن مرحله مورد نظر ناکام خواهید ماند. همچنین در بالای صفحه نمایش چند شکل مثلث مانند را مشاهده می‌کنید که در واقع نوار سلامت شما هستند. حال هر دشمن شما آسیب مختص به خود را دارا است. برای مثال ضربه Sentryها سه عدد از این هفت خانه نوار سلامت شما را از بین خواهند برد. بازی موبایل Coffee Pot Terrarium هیچ‌چیز خاص دیگری که شما را نگران کند نظیر پرداخت‌های داخل بازی یا سیستم بروزرسانی ندارد. شما هستید و ۲۱ مرحله متنوع با درجه سختی‌های متفاوت. با تمام این تفاسیر Coffee Pot Terrarium به‌خوبی می‌تواند شما را مدتی بر روی پلتفرم اندروید یا iOS سرگرم کرده و دنیایی جدید را بوجود آورد. همچنین این بازی زیبا را می‌توانید از شبکه استیم خریداری کرده بر روی رایانه‌های شخصی خود نیز به بازی کردن بپردازید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده