نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

کارگردان فیلم Captain Marvel تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی خواهد شد

کوین فیگ تایید کرد که بزودی و تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی کارگردان فیلم Captain Marvel اعلام و معرفی خواهد شد.

مارول استودیو مدت زیادی است که به دنبال استخدام کارگردانی ایده آل و مدنظر خود برای فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) است و چندی پیش نیز لیستی کوتاه و احتمالی از کارگردان‌های مدنظر این استودیو منتشر شد. حال کوین فیگ، رئیس مارول استودیو، گفته است که طی یکی دو ماه آینده تصمیم نهایی برای کارگردان این فیلم گرفته خواهد شد و به احتمال زیاد تا پایان سال جاری میلادی نام آن اعلام و معرفی خواهد شد. در یک مصاحبه با مجله ولچر، فیگ گفت که او انتظار دارد تا پایان سال ۲۰۱۶ کارگردان فیلم Captain Marvel انتخاب شود. او در ادامه خاطرنشان کرد:

ما تا به امروز با فیلمسازان شگفت انگیز و فوق العاده‌ای ملاقات کرده‌ایم.

او پیش از آن توضیح داده بود که فرآیند استودیو، جستجو و یافتن شخص مناسب و صحیح برای این کار است. طبق گفته فیگ، استودیو هر یک از پروژه‌‌های فیلم جدید خود را با یک ایده کلی از فیلم‌های قبلی شروع می‌کند و این ایده را با کارگردان‌های مورد نظر خود به اشتراک می‌گذارد و سپس با توجه به ایده‌هایی که آن‌ها ارائه می‌کنند، کارگردان و شخص مورد نظر خود را انتخاب می‌کند. بنابراین، به نظر می‌رسد مارول استودیو از راه و روش مشخصی برای انتخاب تیم تولید فیلم‌های خود استفاده می‌کند و ظاهرا فرآیند انتخاب کارگردان برای فیلم Captain Marvel بزودی به پایان خواهد رسید و شخص مورد نظر انتخاب خواهد شد. با توجه به صحبت‌های کوین فیگ در طی ماه‌های گذشته، به احتمال زیاد کارگردانی فیلم Captain Marvel بر عهده یک زن خواهد بود.

Captain Marvel in Civil War II

همچنین، کوین فیگ چندی پیش کمی بیشتر در مورد نقش بری لارسون صحبت کرد و اطلاعات جدیدی را به اشتراک گذاشت، لارسون قرار است نقش کارول دانورز / کاپیتان مارول را بازی کند. فیگ تایید کرد که کاپیتان مارول قرار است قوی‌ترین ابرقهرمان دنیای سینمایی مارول باشد. فیگ گفت:

با اضافه شدن کاپیتان مارول، او قدرتمندترین شخصیتی خواهد بود که تا به امروز ما در فیلم‌های خود از آن استفاده کرده‌ایم. قدرت او خارج از هر نمودار و هر وسیله‌ای که بتوان اندازه‌گیری کرد، است و زمانی که او معرفی شود، او تبدیل به قوی‌ترین شخصیت ما تا به امروز خواهد شد.

او همچنین در ادامه گفت که این واقعیت مشخص است که هر ابرقهرمان در دنیای مارول دارای معایب و یک عنصر قوی انسانی است. به این ترتیب، این مهم خواهد بود که شخصی که نقش کاپیتان مارول را بازی می‌کند، مردم احساس کنند که قدرت او واقعی است و شخصیت انسانی او را درک کنند. فیگ مطمئن است که با بازی بری لارسون در نقش کاپیتان مارول می‌توان به این هدف رسید.

فیلم Captain Marvel برای اکران در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده