نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۳

یک مرحله و یک حالت جدید به بازی Sky Force Reloaded اضافه می‌شود

آپدیت بعدی بازی موبایل Sky Force Reloaded محتویات جذابی به آن اضافه خواهد کرد.

Sky Force یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های موبایل است که زمانی برای گوشی‌های سیمبین عرضه شده بود. استودیو اینفینیت دریمز، سازنده بازی، از چندی پیش نسخه جدید این سری با نام Sky Force Reloaded را برای اندروید و iOS عرضه کرده است و از همان زمان انتشار هم با ارائه محتویات جدید از بازی خود حمایت می‌کند. حال این استودیو پستی در انجمن رسمی بازی منتشر و اعلام کرده که به‌زودی آپدیت جدیدی برای بازی عرضه خواهد کرد.

در آپدیت جدید، مرحله ۱۳ به بازی Sky Force Reloaded اضافه می‌شود که در آن تمامی هواپیما‌های معمولی دشمن با Death Saw‌ها جایگزین شده‌اند. به‌علاوه در این مرحله شاهد انواع جدیدی از دشمنان نیز خواهیم بود که طبق اعلام سازندگان، ویژگی‌های جدیدی به گیم‌پلی بازی اضافه می‌کنند. همچنین در پایان مرحله هم یک باس‌فایت بسیار سخت و چالش‌برانگیز انتظار گیمر‌ها را می‌کشد. Infinite Dreams همچنین اعلام کرده که یک حالت جدید به نام «کابوس» (Nightmare) به بازی اضافه خواهد شد که این حالت تغییراتی در باس‌های بازی اعمال کرده و نبرد با آن‌ها را بیش از پیش سخت‌تر می‌کند. از تغییرات دیگر آپدیت جدید بازی هم می‌توان به افزایش سطح نهایی برخی ارتقا‌ها در قسمت فروشگاه و اضافه شدن یک رادار کارت به بازی خبر داد که مورد آخر باعث می‌شود پیدا کردن کارت‌های کمیاب کمی راحت‌تر از قبل باشد.

هنوز تاریخ دقیق عرضه آپدیت جدید بازی مشخص نیست؛ ولی سازندگان اعلام کرده‌اند که به‌زودی شاهد انتشار آن خواهیم بود. در پایان می‌توانید تصاویری از مرحله ۱۳ بازی مشاهده کنید:

Sky Force Reloaded

Sky Force Reloaded


منبع TouchArcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده