نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

فیلم Deadpool 2 کارگردان خود را از دست داد

طبق شایعات منتشر شده، تیم میلر به دلیل اختلاف نظر و عقیده با رایان رینولدز از پروژه Deadpool 2 خارج شده است.

در حالی که در ابتدا قرار بود دنباله فیلم موفق ددپول (Deadpool) به کارگردانی تیم میلر، ساخته و اکران شود، حال طبق خبرهای منتشر شده، میلر از این پروژه خارج شده است و این فیلم بدون او مراحل پیش تولید و توسعه را پشت سر خواهد گذاشت. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده است، میلر به علت مجموعه‌ای از اختلاف نظر و عقیده برای ساخت فیلم با رایان رینولدز، ستاره این فیلم، از این پروژه خارج شده است. ددلاین در ادامه اضافه می‌کند که میلر تا به امروز هیچ قراردادی رسمی برای حضور در فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2) با کمپانی فاکس قرن بیستم امضا نکرده است، اما او در مراحل نوشتن و توسعه فیلمنامه و برنامه‌ریزی در تمام بخش‌های این پروژه برای حضور در پشت دوربین و تولید و فیلمبرداری فیلم حضور داشته است و طبق برنامه کمپانی فاکس این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۸ به روی پرده برود.

هنوز ماهیت اصلی اختلافات بین میلر و رینولدز مشخص و اعلام نشده است. طبق گفته فلمینگ جونیور از ددلاین، این جدایی به علت اختلاف نظرات متقابل بوده است و این اختلافات در ذات اجتماع است. هرچند بیان این مطلب بدین معنی نیست که میلر به طور کلی از فاکس خداحافظی کرده است و انتظار می‌رود او کارگردانی دیگر فیلم فاکس به نام Influx که براساس رمانی از دیوید سوآرز قرار است ساخته و اکران شود، را بر عهده بگیرد که حتی می‌تواند اولین فیلم از یک سه گانه نیز باشد. فیلم Deadpool با درجه‌ی سنی بزرگسال (R) در ماه فوریه به روی پرده رفت و به نقل از سایت باکس آفیس موجو، این فیلم با بودجه‌ای معادل ۵۸ میلیون دلار موفق شد ۷۸۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

tim miller and Ryan Reynolds in deadpool

در تیر ماه امسال بود که گفته شد پاول ورنیک  و رت ریس در حال کار بر روی فیلمنامه فیلم Deadpool 2 هستند و فیلمنامه آن در حال آماده شدن و تکمیل است. همچنین انتظار می‌رود فیلمبرداری این فیلم از اوایل سال ۲۰۱۷ آغاز شود هرچند در صورت رسمی شدن جدایی میلر از این پروژه ممکن است تغییراتی در زمان فیلمبرداری این فیلم ایجاد شود. در اوایل امسال بود که ورنیک در مورد فیلم Deadpool و دنباله آن صحبت کرد، او گفت:

ما قصد ولخرجی و مثلا صرف هرینه‌ای ۱۵۰ دلاری را برای ساخت این فیلم نداریم و اصلا نیازی به چنین بودجه‌ای نداریم. ددپول قرار نیست شهر‌ها و ساختمان‌ها را بلند کند و به آسمان بپرد یا با ارتش بیگانگانی که برای تصرف زمین آمده‌اند بجنگد، نه این ددپول ما نیست! ما از این مساله که نیازی به تخصیص بودجه‌ای هنگفت برای این فیلم نداریم بسیار خوشحال هستیم و باید بگویم که ما قرار نیست به این شکل نسخه‌ی دوم را بسازیم.

جیمز گان، کارگردان فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy)، با انتشار تویتی در تویتر شخصی خود نسبت به خبر خروج میلر از این پروژه واکنش نشان داد. گان گفت:

‌می‌خواهم صادقانه نظرم را در مورد تیم میلر که Deadpool را ترک کرده است بگویم. او کار شگفت انگیزی را در فیلم اول انجام داده است و می‌خواهم ببینم که فیلم بعدی او چه خواهد بود.

در خبری دیگر در رابطه با فیلم Deadpool 2، سازندگان این فیلم در حال گرفتن تست از چندین بازیگر زن برای بازی در نقش دومینو در دنباله فیلم Deadpool هستند که از جمله این بازیگران می‌توان به مری الیزابت وینستد، سوفیا بوتلا، استفانی سیگمن، لیزی کاپلان، سینا میلر، سیلویا هوکس، روبی رز، مک‌کنزی دیویس، ایو هیوسان و کلی روهرباچ اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده