// یکشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

Hearthstone فعلا برای نینتندو سوییچ منتشر نمی شود

بلیزارد رسما تایید کرده است که بازی Hearthstone برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر نخواهد شد.

در نهایت بعد از مدت‌‌ها شایعه نینتندو رسما از کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) رونمایی کرد. با این حال،‌ سیاست نینتندو در ارائه اطلاعات ناقص باعث شد تا سوالات بسیاری پیرامون بازی‌های این کنسول و همچنین ویژگی‌های سخت‌افزاری مطرح شود. البته به سرعت بعد از رونمایی رسمی شاهد انتشار لیستی بلند از شرکت‌های مطرح غربی (از جمله بتسدا) جهت پشتیبانی از این کنسول بودیم.

دیروز نیز در کنار واکنش‌های مختلف به معرفی نینتندو سوییچ، حساب کاربری رسمی هارت‌استون با مخاطب قرار دادن نینتندو امریکا یک توئیت را منتشر کرد. توئیت فوق که حاوی هشتگ NX به همراه جمله «ماریو حواسمان به شما است»، بود؛ باعث شد تا بسیاری از بازیکنان فکر کنند که بلیزارد قصد پورت بازی کارتی Hearthstone را برروی نینتندو سوییچ دارد. با این حال، اکنون مشخص شده که ظاهرا این تنها یک شوخی توسط حساب توئیتر Hearthstone بوده است.

با بالا گرفتن شایعه، اکنون بلیزارد (Blizzard) تایید کرده است که تصویر ارسال شده از شخصیت «The Innkeeper» تنها یک واکنش به تصویر تبلیغاتی نینتندو برای رونمایی از NX بوده است. در این تصویر ماریو در پشت یک پرده دیده می‌شود. این ناشر تایید کرده که انتشار تصویر فوق تنها یک شوخی بوده و برنامه‌ای در حال حاضر برای انتشار Hearthstone برروی سوییچ وجود ندارد. البته بلیزارد کاملا انتشار این بازی را برای این کنسول رد نکرده و این احتمال وجود دارد تا در آینده این کمپانی دیدگاهش نسبت به عرضه Hearthstone برروی سوییچ تغییر دهد.

Mario Nintendo NX

Hearthstone در حال حاضر در رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های موبایل به صورت رایگان در دسترس است.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده