// دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹

موارد شخصی سازی جدید سلاح های بازی Destiny معرفی شد

استودیو بانجی از موارد شخصی‌سازی سلاح‌های جدید بازی Destiny رونمایی کرد.

استودیو بانجی در اقدامی جزییات موارد شخصی‌سازی جدید سلاح‌های بازی Destiny موسوم به Ornament را منتشر کرد. در همین راستا این کمپانی تصاویری از Ornament‌های در‌نظر گرفته‌شده برای سلاح‌های Exotic را در قالب پست بروز‌رسانی هفتگی در وبلاگ خود منتشر کرد. با این حال، این اولین باری نیست که مخاطبین با موارد شخصی‌سازی جدید بازی Destiny آشنا می‌شوند، زیرا پیش از تعدادی از آن‌ها از جمله Ornament‌های سلاح Bad Juju در فضای مجازی پخش شده بودند.

انتشار Ornament‌های مذکور در تاریخی نا‌معلوم با بازگشت رویداد Festival of the Lost همراه خواهد بود. بانجی در این باره اعلام کرده است که بزودی اطلاعاتی در مورد چگونگی و زمان این رویداد منتشر خواهد کرد. سلاح‌های Red Death و Thorn نیز Ornament‌های جدیدی در فصل زمستان دریافت خواهند کرد. Ornament‌های مذکور بر طبق گفته بانجی، در مرحله توسعه قرار دارند و تا قبل از ارائه دچار تغییر و تحول خواهند شد. علاوه بر اسلحه‌های ذکر شده، Ornament‌های جدیدی برای دو سلاح The Last Word و Black Spindle قبل پایان سال میلادی جاری عرضه خواهد شد. امکان دارد که این Ornament‌ها با بازگشت Sparrow Racing League که پیش از این صحبت‌هایی درباره آن به میان آورده شده بود، ارتباط داشته باشد. تصاویر Ornament‌های سلاح‌های Bad Juju ،Red Death و Thorn را در زیر مشاهده می‌کنید:

بانجی پیش از این اعلام کرده بود که دو رویداد Sparrow Racing League و Festival of the Lost به دنبال انتشار Rise of Iron باز‌خواهند گشت. جری هوک، مدیر Live Team بازی Destiny در رابطه با تغییرات Sparrow Racing League چنین گفته است:

بازگشت Sparrow Racing League بدون شک با تغییراتی همراه خواهد بوده و تنها تمرکز بر روی این رویداد نخواهیم داشت. زیرا ما براساس باز‌خورد‌های بازیکنان متوجه شدیم که مخاطبین از مسابقات رانندگی لذت کافی را نبرده‌اند. بنابر‌این، می‌توانیم این رویداد را چنان تغییر دهیم که رضایت این دسته از بازیکنان را فراهم کند؟ مطمئنا.

بسته الحاقی Rise of Iron به عنوان چهارمین بسته الحاقی بازی تیر‌اندازی اول شخص Destiny در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده