// یکشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

رویداد هالووین بازی Destiny سه شنبه آغاز خواهد شد

سه‌شنبه‌ی پیش‌رو قرار است رویدادی با تم هالووین برای بازی Destiny آغاز شود که می‌توانید تریلر آن را نیز در خبر مشاهده کنید.

به تازگی استودیو بانجی تریلری منتشر کرده که به نمایش جزییات رویدادی با حال و هوای هالووین برای بازی Destiny که Festival of the Lost نام دارد، می‌پردازد. در این ویدیو که با صدای یکی از شخصیت‌های بازی یعنی Eris Morn روایت می‌شود، می‌توانید ببینید که برج معروف Destiny نیز تزیین شده است! از جمله‌ی مواردی که در این رویداد وجود خواهد داشت می‌توان به ماسک‌ها، زره‌ها، رقص‌های جدید برای شخصیت‌ها (Emotes) و معجون‌های خوردنی اشاره کرد که همگی با حال و هوای هالووین هستند. همچنین یک ماموریت یا Quest جدید نیز در Iron Temple وجود خواهد داشت که پیش‌تر به واسطه‌ی بسته‌ی الحاقی Rise of Iron معرفی شد.

یکی دیگر از مواردی که در این رویداد به بازی اضافه می‌شود، تزیینات و تغییرات جدیدی است که می‌توان در سلاح‌های شخصیت Bad Juju داد و اصطلاحا به آنها «Ornaments» می‌گویند. می‌توانید آنها را در ویدیویی که در انتهای مطلب وجود دارد تماشا کنید. این رویداد که سال گذشته نیز وجود داشته، قرار است از تاریخ ۴ تا ۱۸ آبان ماه (۲۵ ماه اکتبر تا ۸ ماه نوامبر) برقرار باشد. جالب است بدانید که Destiny تنها بازی نیست که رویدادی با حال و هوای هالووین دارد، بلکه بازی‌های دیگری مانند Overwatch، Rocket League، World of Warcraft، Smite و Street Fighter V نیز یک‌چنین رویدادهایی در برنامه‌های خود دارند.

  | 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده