// شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

یکی از منابع داخلی از عمری باتری نینتندو سوییچ رونمایی کرد

بنظر می‌رسد باتری کنسول نینتندو سوییچ سه ساعت شارژ نگه می‌دارد.

روز گذشته بود که کنسول جدید Nintendo با نام نینتندو سوییچ با انتشار تریلری سه دقیقه‌ای معرفی شد و بسیاری از افراد بی‌صبرانه منتظر هستند تا ببینید که این کنسول که تا کمتر از ۶ ماه دیگر عرضه می‌شود، چه بازی‌هایی خواهد داشت و از چه سخت‌افزاری بهره خواهد برد. با اینکه در تریلر منتشر شده بازی‌هایی مانند زلدا، ماریو و اسکایریم وجود داشتند، اما هیچ اطلاعاتی از اینکه چه زمانی عرضه خواهند شد، ارائه نشد.

حال در راستای انتشار اخبار بیشتر حول نینتندو سوییچ، یکی از منابع داخلی صنعت بازی‌های ویدیویی اطلاعات جدیدی از این کنسول را در حساب توییتر خود در دسترس قرار داده است. وی اعلام کرده که عمر باتری نینتندو سوییچ سه ساعت بیشتر نخواهد بود. لارا کیت در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرده که این خبر را توسط یکی از منابع خود در کمپانی یوبیسافت شنیده و به احتمال زیاد این موضوع صحت دارد.

همچنین در ادامه لارا اطلاعاتی از صفحه نمایش و قابلیت‌های آن نیز منتشر کرده استو بنظر می‌رسد لمسی بودن صفحه نمایش این کنسول صرفا برای حرکت در بین منوها و بازی‌هایی مثل Super Mario Maker تعبیه شده است. همانطور که در ویدیو معرفی این کنسول منتشر شد، برای بازی کردن حتما نیاز به استفاده از قابلیت لمسی بودن صفحه نمایش نیست و براحتی می‌توانید با کنترلر خود به بازی کردن بپردازید.

همه این‌ گفته‌ها در حالی است که نینتندو اعلام کرده که تا سال ۲۰۱۷ میلادی دیگر خبری حول این کنسول منتشر نخواهد شد. از طرفی اگر اطلاعاتی از عملکرد سخت‌افزار و مشخصات فنی این کنسول ندارید، می‌توانید مقاله هرآنچه که باید در مورد پردازنده و عملکرد نینتندو سوییچ بدانید در زومجی مطالعه کنید.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده