نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۶

ساخت بازی The Last Guardian احتمالا به پایان رسیده است (بروزرسانی: یوشیدا به صورت رسمی گلد شدن بازی را تایید کرد)

به نظر می‌رسد که ساخت بازی The Last Guardian بالاخره پس از نزدیک به یک دهه به پایان رسیده است!

بروزرسانی: شوهی یوشیدا، رئیس بخش پلی‌استیشن، خود با انتشار توییتی در حساب رسمی توییتر خود، این خبر را به صورت رسمی تایید کرد. وی در متن این توییت چنین نوشت:

من مدت‌ها است که منتظر رسیدن این لحظه هستم. بازی The Last Guardian گلد شد. من بسیار هیجان‌زده هستم زیرا شما بالاخره می‌توانید این بازی را تجربه کنید. 

متن اصلی خبر:‌ The Last Guardian یکی از بازی‌هایی است که گیمر‌ها برای نزدیک به یک دهه منتظر عرضه آن هستند. با این حال این بازی که ابتدا قرار بود برای پلی‌استیشن 3 عرضه شود، چندین و چند بار تاخیر خورد. چندی پیش شوهی یوشیدا اعلام کرد که بازی برای آخرین بار تاخیر خورده است و بالاخره در تاریخ ۱۶ آذر به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. حال به نظر می‌رسد که این صحبت یوشیدا درست بوده و بازی قرار است واقعا در این تاریخ عرضه شود؛ چرا که دقایقی پیش اعلام شد که کار ساخت آن به پایان رسیده و بازی اصطلاحا گلد شده است.

این خبر را جان هوشینو، تهیه‌کننده بازی، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود اعلام کرد. البته این توییت اکنون پاک شده است و مشخص نیست که دلیل آن چیست. یا هوشینو خبر را پیش از موعد منتشر کرده است یا اینکه مشکل دیگری به وجود آمده است. بازی The Last Guardian توسط Team Ico، همان استودیویی که بازی موفق Shadow of the Colossus را در کارنامه دارد، ساخته می‌شود. این بازی چندی پیش توسط سازمان ESRB رده‌بندی سنی شد و همچنین اخیرا شاهد انتشار ویدیویی ۱۶ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی نیز بودیم. به‌علاوه شوهی یوشیدا قول داده که این بازی انتظارات طرفداران را برآورده خواهد کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده