نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۱

معرفی Heroic Tavern Brawl در بازی Hearthstone

بازی Hearthstone به‌ زودی میزبان یک بخش رقابتی جدید با نام Heroic Tavern Brawl خواهد بود.

کمپانی بلیزارد بخش رقابتی جدیدی را برای بازی کارتی محبوب خود یعنی هارت‌استون تدارک دیده است که Heroic Tavern Brawl نام دارد. این بخش طبق اعلام بلیزارد، حتی حرفه‌ای ترین بازیکنان بازی را هم به چالش خواهد کشید و برندگان آن هم جوایز با‌ارزشی دریافت خواهند کرد. افراد شرکت‌کننده در Heroic Tavern Brawl، ابتدا کارت‌های خود را انتخاب خواهند کرد و پیش از آغاز اولین مسابقه، صفحه انتخاب کارت‌ها قفل خواهد شد. در نتیجه دیگر قادر به تغییر کارت‌ها نخواهید بود، پس حتما پیش از شرکت در این مسابقات، از انتخاب درست کارت‌هایتان مطمئن شوید.

پس از انتخاب کارت‌ها، وارد مسابقه با دیگر گیمر‌ها خواهید شد و اگر به ۱۲ برد برسید جوایز ارزشمندی دریافت می‌کنید و اگر سه بار شکست بخورید، از دور مسابقات کنار خواهید رفت. برای این بخش جوایزی چون پک کارت‌ها، طلا، آیتم Arcane Dust و کارت‌های Legendary در نظر گرفته شده است.

Heroic Tavern Brawl در مجموع یک بخش رقابتی برای کاربران حرفه‌ای بازی است و افرادی که دوست دارند خودشان را به چالش کشیده و البته شانس‌شان را برای بردن جوایز با‌ارزش امتحان کنند، می‌توانند وارد این رقابت‌ها شوند.

حالت Heroic Tavern Brawl به مدت یک هفته در جریان خواهد بود که البته هنوز تاریخ شروع دقیق آن مشخص نیست. با این حال افرادی که بخواهند در آن شرکت کنند، باید ۱۰ دلار یا هزار طلا به عنوان ورودی پرداخت کنند و در کل هرچه تعداد برد‌های آن‌ها بیش‌تر شود، جوایزی که دریافت خواهند کرد نیز بهتر می‌شود. همچنین افرادی که قصد شرکت در این رقابت را ندارند، می‌توانند از طریق حالت Spectator مسابقات دیگر گیمر‌ها را تماشا کنند.


منبع Blizzard
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده