// جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

پلی استیشن 4 بزودی میزبان تورنمنت ها می‌شود

رابط کاربری پلی‌استیشن 4 بزودی در یک همکاری با Electronic Sports League، میزبان ویژگی تورنمنت می‌شود.

سونی اعلام کرده است که به زودی به دنبال همکاری با ESL‌، بزرگترین کمپانی eSports در جهان، ویژگی تورنمنت را به پلی‌استیشن 4 اضافه خواهد کرد. مایکروسافت پیش از این ویژگی تورنمنت را به ایکس‌باکس وان آورده بود. با این حال، مشارکت سونی با لیگ ورزش‌های الکترونیک دارای وجه تمایز جذابی است.

ESL در رونمایی از این ویژگی گفته است که کاربران قادر به جستجو و شرکت در رقابت‌های این سازمان هستند. مسابقاتی که تعداد آنها در هفته به صدها عدد رسیده و به دنبال این مشارکت برای تمامی کاربران پلی‌استیشن 4 در اقصی نقاط جهان باز خواهند بود.

مارسل منگ (Marcel Menge)،‌ مدیر اجرایی لیگ ورزش‌های الکترونیک گفت:

بخاطر ارائه این راه حل یکپارچه و بدون مشکل برای پرشورترین طرفداران eSports بسیار هیجان‌زده هستیم. در همکاری با سونی اینتراکتیو اینترتینمنت، قصد داریم تا میزبان صدها تورنمنت هفتگی برای بازیکنان در اقصی نقاط جهان باشیم. هر فردی که می‌خواهد دستی در بازی‌های رقابتی داشته باشد، اکنون قادر به انجام این کار در طیف وسیعی از بازی‌ها است.

Mortal Kombat X ،NBA 2K17 و Project Cars از جمله اولین بازی‌های هستند که تورنمنت را در هنگام عرضه در آینده نزدیک پشتیبانی خواهند کرد. هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار ویژگی فوق اعلام نشده است.

با توجه به تصویر منتشر شده از ویژگی فوق، بازیکنان با انتشار قابلیت تورنمنت می‌توانند از طریق بخش رویدادها به این قابلیت دسترسی پیدا کنند.

playstation 4 Tournaments feature


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده