نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

ویدیو جدید سریال Legion تاریخ انتشار آن را اعلام کرد

شبکه FX ویدیو تبلیغاتی جدیدی از سریال Legion منتشر و اعلام کرد که پخش این سریال از فوریه ۲۰۱۷ آغاز می‌شود.

شبکه تلویزیونی FX ویدیو تبلیغاتی جدیدی از سریال لژیون (Legion) منتشر کرده است که تصاویر جدید و تازه‌ای از قدرت باورنکردنی و بی‌نظیر دیوید هالر با نقش آفرینی دن استیونز، را نشان می‌دهد. این ویدیو Powerful Real نام دارد و نشان می‌دهد که چرا هالر می‌تواند به راحتی قوی‌ترین میوتنت معرفی شده در دنیای X-Men باشد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو تبلیغاتی زیبا را تماشا کنید:

|

نوآ هاولی، سازنده سریال فارگو (Fargo)، در پشت صحنه سریال تلویزیونی مردان ایکس (X-Men) حضور دارد و ساخت این سریال را بر عهده دارد، او به عنوان تهیه کننده، نویسنده و کارگردان در سریال Legion حضور دارد. این سریال بر روی شخصیت دیوید چارلز هالر تمرکز دارد که به عنوان یک بیمار اسکیزوفرنی تشخیص داده شده است که تظاهر می‌کند بیماری روانی دارد هرچند واضح است که او دارد قدرت تخیل خود را گسترش می‌دهد و قدرتمندتر می‌شود.

در حالی که سریال Legion، به عنوان یک سریال مستقل در دست ساخت است، برایان سینگر، کارگردان چهار قسمت از مجموعه فیلم‌های مردان ایکس (X-Men)، که به عنوان تهیه کننده در این سریال حضور دارد، اعلام کرده است که سریال Legion بخشی از دنیایی سینمایی X-Men خواهد بود و ممکن است برخی اتفاقات آن به آینده فیلم‌های X-Men نیز مربوط شود.

همچنین در پایان این ویدیو تبلیغاتی زمان پخش سریال Legion نیز اعلام شد. پخش سریال Legion قرار است از ماه فوریه ۲۰۱۷ از شبکه FX آغاز شود و همچنین تایید شده است که فصل اول آن قرار است هشت قسمت باشد. دن استیونز، راشل کلر، جین اسمارت، آبری پلازا، کیتی اسلتون، براد من و همیش لینکلیتر از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده