نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

برخی محتوای Red Dead Redemption 2 ابتدا برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود

پیرو توافق سونی و راک‌استار، برخی محتوای بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 ابتدا برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

Red Dead Redemption 2 چند روز پیش معرفی شد و امروز هم اولین تریلر آن منتشر شد. حال سونی ساعاتی پس از منتشر شدن این تریلر، پستی در بلاگ رسمی خود منتشر و اعلام کرد که برخی از محتویات بخش آنلاین این بازی، ابتدا برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهند شد. این قضیه به دلیل توافقی که بین سونی و راک‌استار حاصل شده، عملی شده است. پست سونی به شرح زیر است:

GTA V یکی از موفق‌ترین بازی‌های تاریخ است و حال راک‌استار گیمز، سازنده این بازی، قرار است دوباره با عرضه Red Dead Redemption 2 برگردد و پلی‌استیشن 4 بهترین جا برای تجربه این بازی خواهد بود.

جان کالر، مدیر بازاریابی پلی‌استیشن، در ادامه این پست اعلام کرد که به‌زودی جزییات بیش‌تری از محتوایی که ابتدا برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد ارائه می‌شود. وی همچنین گفت که Red Dead Redemption 2 قرار است از تمام پتانسیل پلی‌استیشن 4 برای ارائه جزییات گرافیکی خیره‌کننده بهره ببرد.

تریلر معرفی بازی با اینکه اشاره‌ای به داستان بازی نداشت، ولی جهان زیبای آن را نشان داد و از همین الان مشخص است که با یک گرافیک عالی روبرو خواهیم شد. به‌علاوه این بازی شامل یک بخش آنلاین نیز خواهد بود که قطعا راک‌استار جزییات بیش‌تری از آن را ارائه خواهد کرد.

Red Dead Redemption 2 در پاییز سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده