نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹

دو آپدیت بعدی PES 2017 رزولوشن 4K و چهره‌های واقعی را به بازی اضافه می‌کنند

کمپانی کونامی محتویات دو آپدیت رایگان بعدی PES 2017 را اعلام کرده است.

بازی Pro Evolution Soccer 2017 چندی پیش عرضه شد و به لطف پیشرفت‌هایی که داشت، با استقبال خوب طرفداران و منتقدین روبرو شد. حال کمپانی کونامی، از جزییات دو آپدیت رایگان بعدی بازی رونمایی کرده است. بر این اساس، آپدیت اول که در اواخر ماه اکتبر (اواسط آبان) عرضه می‌شود شامل چهره واقعی ۳۹ بازیکن خواهد بود. از جمله این بازیکنان می‌توان به ویسام بن یدر، ویکتور وانیاما و دنیس سوارز اشاره کرد که البته علاوه بر چهره، فیزیکی طبیعی و سبک بازی آن‌ها هم در بازی شبیه‌سازی خواهد شد.

آپدیت اول همچنین تابلو‌های تبلیغاتی کنار زمین را دست‌خوش تغییراتی خواهد کرد و امکان انتخاب از بین کفش‌های رسمی جدید را هم به گیمر‌ها می‌دهد.

آپدیت دوم بازی هم که در ماه نوامبر و به مناسبت عرضه کنسول پلی‌استیشن 4 پرو منتشر خواهد شد، پشتیبانی از رزولوشن 4K را به بازی اضافه می‌کند. این آپدیت همچنین محتویات انحصاری برای باشگاه‌های لیورپول و دورتموند و ورزشگاه‌های آن‌ها یعنی آنفیلد و سیگنال ایدونا پارک خواهد داشت و برای مثال صدای هواداران در این ورزشگاه‌ها، شبیه به نمونه واقعی خواهد شد.

PES 2017 در بررسی زومجی نمره بسیار خوب ۸/۵ را دریافت کرد. نادر امرایی در بخشی از نقد خود نوشت:

کونامی با PES 2017 نشان داد که هنوز هم راه ساختن یک بازی فوتبال خوب را بلد است و می‌داند چگونه یک بازی فوتبال بسازد که طرفداران این ورزش را هیجان زده کند. هر چند که بازی کمی‌ و کاستی‌هایی دارد که ممکن است در نگاه اول توی ذوق گیمر بزند اما به محض اینکه بازی آغاز می‌شود و گیمر با یک بازی فوتبال با گیم‌پلی بسیار خوب مواجه می‌شود، تمام این مسائل را از یاد می‌برد. فرقی نمی‌کند که طرفدار کدام یک از دو مجموعه محبوب بازی‌های فوتبالی هستید، اگر از ورزش فوتبال لذت می‌برید، در تهیه کردن Pro Evolution Soccer 2017 تردید نکنید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده