نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۳

دنیل کریگ همچنان گزینه اول برای بازی در نقش جیمز باند است

طبق گفته تهیه کننده مجموعه فیلم‌های جیمز باند، دنیل کریگ همچنان گزینه اول این استودیو برای بازی در این نقش است.

حدود یک سال از اکران فیلم اسپکتر (Spectre) می‌گذرد اما گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد بازگشت یا عدم بازگشت دنیل کریگ برای بازی در نقش جیمز باند وجود دارد و مشخص نیست وی برای پنجمین بار نقش این ابرجاسوس را بازی خواهد کرد یا خیر. به تازگی یکی از تهیه کنندگان این فیلم در مورد این موضوع اظهار نظر کرده است. کالوم مک‌دوگال، تهیه کننده پنج قسمت آخر فیلم James Bond، اخیرا مصاحبه‌ای انجام داده که کریگ را همچنان انتخاب اول تهیه‌ کنندگان این فیلم دانسته است. مک‌دوگال می‌گوید:

ما دنیل را دوست داریم و می‌خواهیم او برای بازی در فیلم جیمز باند بعدی بازگردد، بدون هیچ شکی او انتخاب اول است.

این عجیب نیست که تهیه‌ کنندگان به دنبال حفظ دنیل کریگ هستند و صحبت‌های مک‌دوگال بیانگر این موضوع هست که هنوز مشکلات میان کریگ و استودیو حل نشده است. زمانی که از وی پرسیده شد که آیا از نیت و اهداف کریگ آگاه است یا خیر، مک‌دوگال در جواب گفت:

امیدوار بودم که می‌دانستم.

Daniel Craig in James Bond

اواسط ماه پیش شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی سونی پیشنهادی ۱۵۰ میلیون دلاری به دنیل کریگ برای بازی در نقش جیمز باند در دو فیلم دیگر داده است و همچنین طبق این شایعه قرار است که فیلمبرداری دو فیلم پشت سر هم انجام شود.  با این حال، خبر ساخت و اکران دو فیلم دیگر از مجموعه جیمز باند تاکنون توسط کریگ و سونی تایید یا تکذیب نشده است. با این وجود، طی ماه‌های گذشته نام‌های زیادی به عنوان جانشین کریگ در فیلم جیمز باند به گوش رسیده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ادریس البا، مایکل فاسبندر و تام هیدلستون اشاره کرد. سال گذشته، کریگ در یک مصاحبه بدون مخفی کردن رازی گفت که فیلمبرداری فیلم Spectre برای وی و دیگر اعضای تیم بسیار سخت و طاقت فرسا بوده است و وی دوست ندارد که در ادامه فیلم‌های جیمز باند حضور داشته باشد. او در این رابطه می‌گوید:

در حال حاضر من واقعا ترجیح می‌دهم با مشت به شیشه بکوبم و دست‌هایم را زخمی کنم تا اینکه یک بار دیگر نقش جیمز باند را بازی کنم. حالا به هیچ وجه امکان ندارد یک بار دیگر نقش جیمز باند را بازی کنم. کار ما به اتمام رسیده است [در زمان فیلمبرداری فیلم Spectre]. تنها کاری که الان می‌خواهم انجام دهم حرکت رو به جلو است. در حال حاضر، ما کار ساخت این قسمت را تمام کردیم و من با هیچ کسی‌ در باره هیچ موضوعی در حال مذاکره نیستم. اگر بخواهم در یک فیلم دیگر از مجموعه باند بازی کنم، احتمالا فقط بخاطر پول این کار را انجام خواهم داد.

مدتی پیش سم مندز اعلام کرد که کار وی با مجموعه فیلم‌های جیمز باند به اتمام رسیده است و دیگر کارگردانی فیلم‌های این مجموعه را بر عهده نخواهد داشت. او علاوه بر کارگردانی فیلم Spectre، کارگردانی فیلم اسکای‌فال (Skyfall) نیز بر عهده داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده