// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

فانکو از فیگورهای پاپ Titanfall 2 رونمایی کرد

کمپانی فانکو از چهار مجموعه اکشن فیگور برای بازی Titanfall 2 رونمایی کرد.

کمپانی نام آشنای فانکو که پیش از این برای بسیاری از بازی‌های ویدیویی عروسک‌های کوچک اما دوست داشتنی را منتشر کرده بود، این بار نیز با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی Titanfall 2 از عرضه چهار مجموعه منحصر به فرد از تایتان‌های مختلف به همراه هدایت کننده‌های آنها خبر داده است.

هر یک از این چهار فیگور در کنار تایتان، دارای یک هدایت کننده کوچکتر نیز است. طبق اعلام فانکو هر یک از تایتان‌ها دارای اندازه‌ی ۶ اینچی (۱۵/۲۴ سانتی‌متری) خواهند بود که این اندازه بزرگتر از اندازه ۳/۷۵ اینچی (۹/۵ سانتی‌متری) پاپ‌های استاندارد است. از جمله ویژگی‌ این پاپ‌ها حضور راننده ۱/۷۵ اینچی (۴/۴۴ سانتی‌متری) در داخل تایتان‌ها خواهد بود. علاقمندان مانند بازی قادر به خارج کردن هدایت‌کننده از داخل تایتان هستند.

هر یک از تایتان‌ها و هدایت کننده‌های آنها از شخصیت‌های موجود در بازی الهام گرفته شده‌اند. به عنوان مثال یکی از این تایتان‌ها مربوط به جک، قهرمان اصلی تایتان‌فال 2 به همراه BT، تایتان او است. از جمله دیگر شخصیت‌ها و تایتان آنها نیز می‌توان به سارا و تایتان MOB-1316 و بلیسک و تایتان Legion اشاره کرد. فانکو از عرضه تمامی این مجموعه‌ها در ماه دسامبر خبر داده است.

در صورتی که از جمله طرفداران عروسک‌های پاپ از شرکت فانکو هستید و نمی‌توانید تا ماه دسامبر منتظر بمانید. فانکو و فروشگاه گیم‌استاپ، یک مجموعه انحصاری را شامل تایتان اطلس در ماه اکتبر منتشر خواهد کرد.

Titanfall 2 pop

بازی Titanfall 2‌ اخیرا با اتمام مراحل توسعه گلد شده و توسعه‌دهندگان برای انتشار این بازی اول شخص در تاریخ ۲۸ اکتبر (۷ آبان) برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و پی‌سی آماده می‌شوند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده