// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

بروزرسانی هایی برای Divinity: Original Sin 2 در استیم منتشر خواهد شد

در جریان مصاحبه تیم سازنده بازی Divinity: Original Sin 2، آن‌ها از برنامه‌های خود برای این بازی سخن گفته‌اند.

در جریان آخرین مصاحبه سوئین وینک، موسس استودیو لارین، با سایت پی‌سی گیمر، وی اعلام کرده تیم سازنده قصد دارد تا بروزرسانی‌هایی را برای بازی Divinity: Original Sin 2 عرضه کند. بازی Divinity: Original Sin 2 بصورت دسترسی زودهنگام با قیمت ۴۵ دلار هم‌اکنون از طریق فروشگاه استیم قابل خریداری است.

همچنین در فاز اول دسترسی زودهنگام این بازی، فقط Act 1 در اختیار کاربران قرار داده شده است. همچنین حالت super-secret Game Master و بروزرسانی درختی این بازی نیز در این نسخه از بازی قرار داده شده تا مخاطبین بتوانند آن‌ را تجربه کرده و بازخوردهای خود را منتشر کنند. بنظر می‌رسد استودیو لارین برنامه‌هایی برای نسخه دسترسی زودهنگام Original Sin 2 دارد. سوئین وینگ در این باره می‌گوید:

ما مطمئنیم که موارد بیشتری علاوه‌بر اکت یک را به بازی اضافه خواهیم کرد. یکی از این موارد اضافه کردن بخش تمرینی است که می‌بایست آن را قبل از شروع بازی و وارد شدن به جزیره تجربه کنید. قصد لو دادن داستان یا بازی را نداریم برای همین نمی‌توانیم اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار بدهیم. ولی قطعا محتویات بیشتر در جریان یک سری بروزرسانی برای بازی تدارک دیده شده است.

همچنین وی در ادامه افزود که فعلا نسخه بتا بازی عرضه نخواهد شد تا تمامی ویژگی‌ها و محتویات اکت یک بازی در دسترس قرار بگیرد. وی در این باره می‌گوید:

مواردی که شما در نسخه دسترسی زودهنگام مشاهده خواهید کرد مربوط به سیستم بروزرسانی جدید بازی، Game Master Mode و موارد بسیار دیگری در زمینه بهبود عملکرد بازی است. شاید باورتان نشود ولی خود من نیز از تمامی محتویاتی که برای بازی در نظر گرفته شده با خبر نیستم. همچنین برنامه‌هایی برای بخش Arena Mode بازی داریم. قصد داریم تا مخاطبین بیشتری را جذب این بخش کرده و شاید اتمام تمامی این کارها تا نزدیکی عرضه رسمی بازی طول بکشد.

در ادامه از سوئین وینک در مورد سیستم سوئیچ کردن بین شخصیت‌ها نیز پرسیده شده است. به نظر می‌رسد این سیستم در طول دسترسی زودهنگام بازی با تغییراتی در جهت بهتر و کامل‌تر شدن آن مواجه خواهد شد. وی در این باره می‌گوید:

دو نوع سیستم سوئیچ کردن بین شخصیت‌ها در نظر گرفته شده که در هفته اول سیستم A و در هفته بعد سیستم B را در بازی قرار خواهیم داد تا نتایج و بازخوردها را بررسی کنیم. انجام چنین کارهایی در طول بازی یکی از بهترین قسمت‌های دسترسی زودهنگام بازی است. همچنین این یک پاداش برای تجربه کنندگان به حساب می‌آید. زیرا می‌توانند در توسعه بازی مورد علاقه خود سهیم باشند.

بازی Divinity: Original Sin 2 در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۱۷ میلادی بر روی رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و در زمان عرضه، قیمت بازی همان ۴۵ دلار باقی خواهد ماند. در هنگام عرضه شدن نسخه نهایی بازی می‌توانید حالت PVP، شخصیت‌های جدید و درجه سختی‌های متفاوت بازی را تجربه کنید. همچنین استودیو سازنده قصد دارد با قرار دادن یک ادیتور در بازی، به بازیکنان اجازه دهند تا خود تغییرات مورد نظر را در بازی اعمال کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده