// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۸

دارندگان سیزن پس بازی Driveclub می توانند با قیمت کمتری Driveclub VR را خریداری کنند

کسانی که در تاریخ ۷ مهر ماه سیزن‌پس بازی Driveclub را خریداری کرده باشند، با قیمتی کمتر قادر به خرید Driveclub VR خواهند بود

طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی وبسایت رسمی سونی، کسانی که در تاریخ ۷ مهر ماه (۲۸ سپتامبر میلادی) سیزن‌پس ۱۳ دلاری بازی Driveclub را خریداری کرده‌ باشند، در تاریخ ۲۲ مهر (۱۳ اکتبر میلادی) می‌توانند نسخه واقعیت مجازی این بازی را با قیمتی پایین‌تر خریداری کنند. در حالت عادی Driveclub VR با قیمت ۴۰ دلار به صورت دیجیتالی و بر روی دیسک عرضه خواهد شد. حال اگر تا قبل از تاریخ ذکر شده سیزن‌پس این بازی را خریداری کرده باشید، می‌توانید نسخه واقعیت مجازی را با قیمت ۲۰ دلار خریداری کنید. سونی اعلام کرده که این کار به‌مناسبت جشن گرفتن جامعه کاربری Driveclub صورت گرفته است.

بخش عمده توسعه Driveclub VR توسط استودیو اولوشن، سازنده بازی Driveclub، صورت گرفته است. استودیویی که سونی در ماه مارس میلادی آن را منحل کرد. مابقی بازی نیز توسط تیم تکنولوژی سونی و تعدادی از افراد حرفه‌ای استودیو اولوشن توسعه داده شده است. در همین راستا نیکولا اورو، برنامه نویس بازی Driveclub VR، اعلام کرده که خیالتان راحت باشد زیرا مراحل ساخت بازی به‌خوبی پشت سر گذاشته شده است.

همچنین اگر نسخه معمولی بازی را هنوز تجربه نکرده‌اید و از مشترکین پلاس هستید، می‌توانید آن را با قیمتی برابر با ۷.۵ دلار از فروشگاه پلی‌استیشن خریداری کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده