// یکشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹

بخش آنلاین Call of Duty: Modern Warfare Remastered به‌صورت مخصوص رونمایی می‌شود

به نظر می‌رسد نسخه ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare یک معرفی ویژه در بخش آنلاین بازی داشته باشد.

در جریان معرفی جدیدترین نسخه از سری ندای وظیفه، اکتیویژن، ناشر سری Call of Duty، اعلام کرد که نسخه Modern Warfare به صورت اختصاصی ریمستر و همراه نسخه‌ای ویژه از Infinite Warfare عرضه خواهد شد. مدتی پیش اطلاعاتی از بخش چند نفره نسخه ریمستر شده Modern Warfare منتشر شد و اندکی بعد، اکتیویژن اعلام کرد که همانند سال ۲۰۰۷ میلادی که بخش آنلاین این بازی یک نمایش ویژه‌ای به خود اختصاص داده بود، این بار نیز نمایشی اختصاصی برای بخش چند نفره Modern Warfare Remastered در نظر گرفته شده است.

حال در آخرین اخبار منتشر شده از این بازی آموس هاج، طراح ارشد استودیو راون، با یک سری توئیت این معرفی را تایید کرده است. وی اعلام کرده که در این معرفی شاهد حالت‌های مختلفی از بازی هستیم. نسخه ریمستر Modern warfare در روز عرضه دارای تمامی حالت‌های نسخه اصلی بوده و ۱۰ نقشه را در اختیار خواهد داشت که ۶ نقشه از این ۱۰ نقشه در ماه دسامبر میلادی یعنی یک ماه پس از عرضه رسمی بازی در قالب یک بسته الحاقی عرضه خواهد شد.

همچنین در ادامه این توئیت‌ها آموس هاج اعلام کرده که یک سری از بخش‌های بازی نظیر صدای اسلحه‌ها یا بعضی از حالت‌های بخش چند نفره نظیر Domination به صورت کامل بازسازی شده و این بازی تجربه‌ای جدید و کامل را در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آبان ماه (۴ نوامبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده