نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۸

احتمال ساخت سریال تلویزیونی بر اساس مجموعه The Purge

نویسنده مجموعه «پاکسازی» از احتمال ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس آن خبر داد.

سومین قسمت از مجموعه پاکسازی با نام The Purge Election Year تابستان امسال اکران شد و توانست به فروش نسبتا قابل قبولی دست پیدا کند. حال جیمز دی‌موناکو، نویسنده و کارگردان این مجموعه، در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت سینما بِلِند انجام داده، اعلام کرده که این احتمال می‌رود که یک سریال تلویزیونی بر اساس این مجموعه ساخته شود:

درباره ساخت یک سریال بر اساس مجموعه The Purge با من صحبت‌هایی شده است. ایده من این است که ما چند خط داستانی مختلف را دنبال کنیم و از طریق فلش‌بک آنها را به هم وصل کنیم.

داستان این مجموعه از فیلم‌ها در آینده‌ای نه چندان دور در آمریکایی جریان دارد که هر ساله به مدت ۱۲ ساعت، هر جرم و جنایتی در آن آزاد می‌شود. دی‌موناکو درباره صحبت‌های خود درباره این سریال، افزود:

دلیل اینکه من از ایده یک سریال تلویزیونی ۱۰ ساعته استقبال می‌کنم، این است که شما می‌توانید تاریخ The Purge را بازگو کنید. در فیلم‌ها دست شما برای تعریف تاریخ این مراسم بسته است. علاوه بر این، شما در فیلم‌ها نمی‌توانید انگیزه افراد برای شرکت کردن در این مراسم سالانه را بفهمید.

به همین دلیل، نشان دادن این قوس‌های دراماتیک داستانی بسیار هیجان‌انگیز است. من احساس می‌کنم ما می‌توانیم کارهای جذابی با یک سریال ۱۰ ساعته بر اساس این مجموعه انجام دهیم.

هنوز مشخص نیست که کدام شبکه یا سرویس آنلاینی علاقمند به ساخت یک سریال بر اساس فیلم است. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده