نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

اطلاعات جدیدی از داستان دنباله فیلم Jumanji منتشر شد

اطلاعات جدیدی از داستان و نام بازیگران جدید دنباله فیلم جومانجی (Jumanji) منتشر شده است.

فیلمبرداری دنباله فیلم Jumanji با نقش آفرینی دواین جانسون ملقب به راک، کوین هارت، جک بلک و کارن گیلان در حال حاضر در هاوایی در حال انجام است. حال اطلاعات جدیدی از داستان این فیلم به همراه نام چهار بازیگر جدید آن منتشر شده است. جف اسنایدر، نویسنده وب‌سایت Mashable، با انتشار توییتی اطلاعات جدیدی را از خط داستانی دنباله فیلم Jumanji فاش کرده است. این فیلم داستان چهار نوجوان دبیرستانی را روایت می‌کند که در حال انجام بازی Jumanji هستند که در این بازی گرفتار می‌شوند و آن‌ها به کارت‌های خود که آواتار نام دارد، در داخل بازی تبدیل می‌شوند. آن‌ها کنترل بازیگرهای بزرگسال فیلم از جمله جک بلک، را در درون بازی بر عهده می‌گیرند.

همچنین در خبری دیگری عنوان شده است که ممکن است بازی جومانجی در این فیلم یک بازی کامپیوتری باشد، اما این خبر تاکنون توسط سازندگان فیلم یا استودیو تایید یا تکذیب نشده است. جانسون همچنین با انتشار یک توییت، حضور چهار بازیگر نوجوان را در فیلم تایید کرد و ضمن اعلام نام بازیگران به آن‌ها تبریک گفت. مورگان ترنر، مدیسون آیسمن، سر داریوس بلین و الکس ولف نام چهار بازیگر نوجوانی هستند که به جمع بازیگران فیلم Jumanji اضافه شده‌اند. این درحالی است که مدتی پیش نیک جوناس، خواننده پاپ و بازیگر، با انتشار عکسی در اینستاگرام شخصی خود، حضورش را در این فیلم تایید کرده بود. 

Nick Jonas and  Dwayne Johnson in Jumanji

ساخت فیلم جدید Jumanji در ماه آوریل امسال تایید شد و جانسون به طرفداران قول داده بود که بازسازی فیلم به خاطرات قدیمی فیلم ضربه نخواهند زد و فیلم فوق‌العاده و ویژه‌ای را به طرفداران جومانجی تحویل خواهند داد. با این حال، جانسون چندی پیش تایید کرد این فیلم یک بازسازی نیست و در واقع دنباله فیلم اول Jumanji است. اواسط ماه گذشته، جانسون اولین تصویر مفهومی را از خود در این فیلم منتشر کرد و مشخص شد که وی نقش شخصیتی ماجراجو به نام دکتر شجاع دل را در فیلم Jumanji بازی می‌کند.

جیک کاسدان، پسر لارنس کاسدان، نویسنده افسانه‌ای مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» (Star Wars)، وظیفه کارگردانی فیلم جدید جومانجی را بر عهده دارد. فیلم جومانجی برای اکران در ۲۸ جولای ۲۰۱۷ (۶ مرداد ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده