// پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

تریلر جدید بازی Horizon: Zero Dawn منتشر شد

در تریلر جدید بازی Horizon: Zero Dawn تیم سازنده به توضیحاتی پیرامون طراحی ربات‌های بازی پرداخته است.

در جدیدترین اخبار منتشر شده از سوی استودیو گوریلا گیمز، سازنده بازی Horizon: Zero Dawn، این استودیو اخیرا ویدیویی جدید از این بازی منتشر کرده است. در این ویدیو شاهد صحبت‌های تیم سازنده حول طراحی ربات‌های بازی هستیم. یکی از مواردی که در ویدیو به آن اشاره شده این است که طراحان بازی شدیدا تلاش کرده‌اند با بررسی نمونه‌های مختلف، ربات‌هایی را بسازند که از نظر شکل ظاهری و کارایی نسبت به نمونه‌های مختلف در سایر بازی‌ها فرق کرده و بتوانند تجربه‌ای جدید را برای مخاطبان به‌وجود بیاورند.

بازی Horizon: Zero Dawn در تاریخ ۸ اسفند ماه (۲۸ اکتبر میلادی) به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

|

همچنین مدتی پیش خبری منتشر شد از این که کتاب هنری این بازی در آمازون لیست شده است. کتاب The Art of Horizon Zero Dawn در تاریخ ۱۰ اسفند ماه (۲۸ فوریه میلادی) منتتشر می‌شود و یک نسخه ویژه با قیمت ۳۹.۹۵ دلار برای این کتاب هنری تدارک دیده شده است. در توضیحات این نسخه ویژه کتاب The Art of Horizon Zero Dawn آمده:

The Art of Horizon Zero Dawn کتابی است از جدیدترین ساخته استودیو گوریلا گیمز که شامل ۳۰۰ عکس بسیار جذاب از بازی است. این عکس‌ها شامل کانسپت‌ آرت‌ها و سایر عکس‌های هنری است که توسط سازنده بازی و هنرمندان دیگر، برای Horizon: Zero Dawn تدارک دیده شده است. این عکس‌های زیبا به‌خوبی دنیای خطرناک بازی را به‌تصویر کشیده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده