// پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Almightree: The Last Dreamer

Almightree: The Last Dreamer یک بازی موبایل کاملا سرگرم کننده در سبک معمایی و پلتفرمر است.

در راستای معرفی بازی‌های موبایل امروز نیز با یک بازی جذاب و سرگرم کننده دیگر در سبک رانینگ و معمایی با شما همراه خواهیم شد. البته این بار معما و پازل بازی بیش از پیش شما را به‌چالش خواهد کشید. بازی موبایل Almightree: The Last Dreamer سرگذشت پسرکی است که در سرزمین خود بدنبال راهی است تا ساکنان را برگرداند. گویی تمامی شهروندان به دلیلی نامعلوم ناپدید شده و در هیچ‌جا خبری از آن‌ها نیست. حال شما هستید و درخت‌هایی خاص که آرزوهای شما را بر آورده می‌کنند. بازی تعبیه شده از تعدادی استیج که در پایان هرکدام شما یک Almightree را آزاد می‌کنید. حال با آزاد کردن تمامی‌ آن‌ها می‌توانید مردمان سرزمین خود را برگردانید. همچنین با پیش‌روی در خط داستانی بازی، کات‌سین‌ها و عکس‌های هنری را مشاهده می‌کنید که در فهم داستان و وقایع بازی به شما کمک بزرگی می‌کنند.

بازی موبایل Almightree: The Last Dreamer جز آن دسته از بازی‌های نوآورانه‌ای است که سعی کرده با ارائه یک سری مراحل متنوع و معماهای مختلف، بازیکن را به‌چالش بکشد. همچنین استفاده از بخش‌های دیگری نظیر درجه سختی‌ بازی، سبب شده تا بازیکنان با توجه به سطح مهارت و قابلیت‌های خود در بازی‌های معمایی، به بازی کردن مشغول شوند.

Almightree: The Last Dreamer

روال کار به این صورت است که در هر استیج شما یک مسیر مشخص را باید طی کنید تا به درخت‌های مورد نظر برسید. هر مسیر تشکیل شده از سکو‌ها و مسیرهای پیچ در پیچ که با پشت سر گذشتن هر استیج، با پازل‌ها و چالش‌هایی روبرو می‌شوید. حال این چالش‌ها و سختی‌های بازی چه مواردی هستند؟ در ابتدا باید بگویم که محیط بازی ثبات نداشته و پس از گذشت یک زمان به مرور خراب می‌شود. حال شما در بخش تعیین درجه سختی بازی انتخاب می‌کنید که این مدت زمان کم باشد یا نه. به‌عبارتی اگر اهل به چالش کشیدن خودتان هستید، می‌توانید سخت‌ترین درجه سختی و در غیر اینصورت می‌توانید آسان‌ترین درجه سختی بازی را انتخاب کنید. این مدت زمان‌ها زمانی چهره واقعی خود را بنمایش می‌گذارند که پای معماهای بازی به‌وسط می‌آید. بازی موبایل Almightree: The Last Dreamer شامل معماهای پیچیده و خاصی نمی‌شود. صرفا یک سری سکوها را باید در محیط بسیازید تا بتوانید به ادامه پیش‌روی در بازی بپردازید. حال اینکه این سکوها را چگونه ساخته و از آن‌ها استفاده کنید، خود نیازمند دقت کردن است زیرا با یک اشتباه، این استیج را خواهید باخت و مهم نیست اول استیج هستید یا آخر استیج، می‌بایست از اولین نقطه استیج دوباره کار خود را آغاز کنید.

مثبت‌ترین ویژگی بازی، ترکیب خوب درجه سختی بازی با مهارت بازیکنان و معماهایی است که شما را حسابی سرگرم خواهند کرد. با هر بار باختن اصلا از این بازی دل سرد نمی‌شوید بلکه، میل و علاقه شما به یادگیری و بهتر بازی کردن بیشتر از قبل می‌شود. جدای از این‌ها بازی از یک سیستم اچیومنت و لیدربورد نیز برخوردار بوده که می‌توانید زمان به اتمام رساندن هر استیج را چک کرده یا با گرفتن اچیومنت‌های بازی، بیش از پیش خود را به‌چالش بکشید.

Almightree: The Last Dreamer

اگر جز آن دسته از مخاطبانی هستید که علاقه بسیاری به بازی‌های پلتفرمر و معمایی برروی گوشی‌های موبایل خود دارند، به هیچ‌وجه بازی موبایل Almightree: The Last Dreamer را روی اندروید و iOS از دست ندهید. تیم سازنده با ترکیب المان‌های مختلف و در آخر اضافه کردن موسیقی‌های ساده و دلنشین مخاطب را برای چند ساعت به خوبی سرگرم می‌کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده