// پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر جدید Sea of Thieves با محوریت افکت‌های صوتی بازی

استودیوی ریر (Rare) در ششمین قسمت از مجموعه معرفی Sea of Thieves،‌ افکت‌های صوتی را به بحث می‌گذارد.

زمانی که استودیوی ریر،‌ بازی Sea of Thieves،‌ تازه‌ترین ساخته خود را بهترین محصول این استودیو تا به امروز معرفی کرد، می‌توانستیم حدس بزنیم‌ که برنامه‌های بسیاری را به ویژه در بخش معرفی این بازی دزدان دریایی در سر دارد.

اکنون در ششمین تریلر منتشر شده گیوم مولر، طراح ارشد صوتی و جیمی هیوز، طراح صدا توضیحاتی را در رابطه با افکت‌های صوتی و نحوه ضبط آنها ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، در بخشی از ویدیو شاهد ضبط صدای پرتاب اشیاء به داخل آب هستیم. توسعه‌دهندگان همچنین ویژگی های صوتی راه رفتن برروی ماسه یا عرشه‌ی کشتی را به نمایش گذاشته‌اند. شما همچنین می‌توانید صدای ورود آب به داخل کشتی را در صورت نیاز از روی عرشه بشنوید. این ویژگی به بازیکن کمک می‌کند تا به سرعت اقدامات لازم برای جلوگیری از غرق شدن کشتی را انجام دهد.

|

نخستین بار در میانه ماه شهریور بود که استودیو ریر از انتشار مجموعه‌ ویدیویی برای معرفی ویژگی‌های موجود در بازی Sea of Thieves خبر داد. از آن روز، این استودیو در مجموع ۶ ویدیو را با حضور شخصیت‌های ارشد تیم توسعه‌ منتشر کرده است. در اولین ویدیو اندی دنیسون، طراح نرم‌افزاری و مارک لوکاس، مهندس ارشد نرم‌افزاری استودیو ریر موضوعاتی را پیرامون کیفیت افکت‌های آب مورد بحث قرار دادند. با انتشار ویدیوی دوم شاهد نمایش ویژگی‌ انعطاف پذیری ابرها با توجه به شرایط بودیم،‌ استودیوی ریر در سومین ویدیو غروب و طلوع آفتاب را با حضور رایان استیونسون، طراح ارشد بازی و اندرو فینچ، طراح محیط بازی به منصه ظهور گذاشتند. سازندگان در ادامه در ویدیوی چهارم وارد بحث گرافیکی شده و توضیحاتی را در رابطه با افکت‌های بصری این بازی ارائه دادند. این در حالی است که در ویدیوی پنجم که در حدود ۱۰ روز قبل منتشر شد، رابین بین‌لند (Robin Beanland)، سرپرست تیم آهنگسازی بازی، سازی به نام هِردی-گِردی را به نمایش گذاشت. این ساز در کنار ظاهری عجیب،‌ نقشی بنیادی را در موسیقی متن زیبای Sea of Thieves‌ ایفا می‌کند.

بازی Sea of Thieves در سال ۲۰۱۷ به عنوان بخشی از قابلیت Play Anywhere در کنار ایکس‌باکس وان برای رایانه های شخصی نیز منتشر می‌شود. در صورتی که این بازی را به صورت دیجیتالی برروی هر یک از پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان یا رایانه‌های شخصی خریداری کنید، نسخه دیگر به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده