نویسنده: wood patch
// پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

سری Titanfall پس از انتشار Titanfall 2، همچنان ادامه پیدا خواهد کرد

به نظر می‌رسد که بازی Titanfall 2 آخرین شماره سری نیست و در آینده، شاهد بازی‌های بیشتری با این نام خواهیم بود.

وینس زامپلا، بنیان‌گذار و مدیرعامل استودیوی «ریسپاون اینترتیمنت»، در مصاحبه جدیدی که با وب‌سایت IGN داشته، اذعان کرده است شاید آن‌ها تصمیمی مبنی‌بر توسعه یک سه‌گانه با انتشار Titanfall 3 نداشته باشند، اما امیدوارند پس از عرضه Titanfall 2 و بازی‌های موبایلی که در برنامه‌ زمان‌بندی کنونی خود دارند، مسیر این شوتر محبوب را کماکان با ساخت شماره‌های بیش‌تری از آن ادامه دهند. وینس زامپلا در تشریح اهداف مجموعه ریسپاون، این‌گونه گفت:

ما لزوما برنامه‌ خاصی برای تکمیل کردن یک سه‌گانه نداریم. وقتی شما چیزی می‌سازید، همیشه امید دارید که در جامعه پذیرفته شود و مردم برای سال‌های متمادی به آن عشق بورزند.

وی در ادامه گفت:

من به ساختن تایتان‌فال‌های بیش‌تر امید دارم و احتمالا برنامه‌هایی هم به‌منظور این کار تدارک خواهیم دید. همان‌طور که می‌دانید، علاوه‌بر Titanfall 2، ما بازی‌های موبایل را نیز در دستور کار خود داریم [که باید به آن‌ها رسیدگی شود]. شخصا دوست دارم جهان Titanfall را همیشه سرزنده و حاضر ببینم؛ این جهان قابلیت توسعه‌پذیری زیادی دارد و من هم بر این باورم که می‌توان کارهای به مراتب بیش‌تری با آن انجام داد. ما این‌جا در ریسپاون، ایده‌های بزرگ فراوانی داریم که بسیار مشتاقم آن‌ها را در عمل ببینم.

بازی کارتی Frontline، اولین بازی موبایل از سری تایتان‌فال است که سال جاری میلادی به عنوان بخشی از همکاری Respawn Entertainment و کمپانی «Nexon» به صورت free-to-play برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

Titanfall 2

در ادامه مصاحبه، از زامپلا در مورد احتمال عرضه اولین قسمت Titanfall برای کنسول پلی‌استیشن 4 پرسیده شد که وی این‌گونه جواب داد:

توانایی ما در انجام چنین کاری محدود است!

این پاسخ به طور قطع به قرارداد سفت و سخت ریسپاون با مایکروسافت اشاره دارد که به موجب آن، بازی به صورت انحصاری فقط برای کنسول‌های خانواده ایکس‌باکس و ویندوزها منتشر شد. در همین راستا، زامپلا در ادامه صحبت‌های خود به همکاری با مایکروسافت در آن زمان بیش‌تر پرداخت و با برشمردن آن‌ها به عنوان یک شریک تجاری بزرگ، صراحتا این جمله را بر زبان آورد که «تایتان‌فال اصلی بدون کمک‌های آن‌ها هیچ‌گاه شکل نمی‌گرفت». همچنین وی در قسمت دیگری از مصاحبه خود با IGN، این نکته را هم مطرح کرد که آن‌ها زمانی بر این باور بودند که می‌توانند Titanfall اصلی را به کنسول پلی‌استیشن 4 نیز بیاورند که بعدها مشخص شد این کار امکان پذیر نیست.

Titanfall 1 در سال ۲۰۱۴ ابتدا بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان و سپس بر روی رایانه‌های شخصی منتشر شد. Titanfall 2، دنباله این سری خوش‌ساخت که مراحل توسعه آن به پایان رسیده است، در تاریخ ۷ آبان (۲۸ اکتبر) سال جاری برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده