نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۵

بررسی ویدیویی اکسپریا ایکس زد سونی

در ادامه با بررسی ویدیویی آخرین پرچمدار سونی با ما همراه باشید.

سونی از سال قبل با عرضه‌ی سری اکسپریا ایکس (Xperia XZ) اعلام کرد که تمرکز این شرکت روی این سری خواهد بود و نه تنها دیگر گوشی در سری Z عرضه نخواهد شد بلکه تمامی پرچمداران تا گوشی‌های پایین‌رده و میان‌رده در این سری جای خواهند داشت. اولین پرچمدار این سری یعنی اکسپریا ایکس پرفورمنس آن‌طور که باید در بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند مورد استقبال قرار نگرفت، اما به نوعی این گوشی بنیان خوبی برای ایجاد تغییرات مثبت در گوشی‌های شرکت ژاپنی بود. 

چندی پیش سونی در نمایشگاه ایفای امسال نسل جدید پرچمدار خود را با نام اکسپریا ایکس زد روانه‌ی بازار کرد. این گوشی شاید در ظاهر تفاوت بسیاری نسبت به گذشته کرده باشد اما همچنان با در دست گرفتن آن تشخیص می‌دهید که با گوشی از سونی روبرو هستید. این تغییرات در طراحی در چه مسیری بوده‌اند؟ آیا اکسپریا ایکس زد همان پرچمداری است که طرفداران سونی انتظارش را می‌کشیدند؟ در ادامه با بررسی ویدیویی جدیدترین پرچمدار اندروید با زومیت همراه باشید.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی، هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است. 

|   | دانلود از شاتل


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده