نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

حضور لوییس همیلتون ستاره فرمول وان در بازی Call of Duty: Infinite Warfare

قهرمان مسابقات فرمول وان یعنی لوییس همیلتون، در بازی Call of Duty: Infinite Warfare حضور خواهد داشت!

مدتی است که به حضور ستاره‌های معروف و محبوب دنیا در مجموعه Call of Duty عادت کرده‌ایم. افرادی مانند کوین اسپیسی، سارا میشل گلار و کیفر سادرلند، در زمره افرادی بودند که در بازی‌های قبلی این مجموعه حضور داشته‌اند. اما امسال و در نسخه جدید بازی که با نام Infinite Warfare شناخته می‌شود، شاهد فردی خواهیم بود که کمی عجیب است! لوییس همیلتون، قهرمان مسابقات فرمول وان، در نسخه جدید بازی حضور خواهد داشت. 

این خبر توسط شبکه تلویزیونی فرانسوی M6 اعلام شد و پس از آن نیز شبکه ESPN این خبر را تایید کرد. همیلتون، خود را همیشه یک گیمر می‌دانسته است. وی چندی پیش در مصاحبه‌ای گفته بود که با بازی‌های ویدیویی بزرگ شده است و سوپر ماریو، بازی بچگی او بوده است. وی در ادامه آن مصاحبه اعلام کرد که پیشرفت گرافیکی بازی‌ها واقعا حیرت‌انگیز بوده است. 

بازی Call of Duty: Infinite Warfare قرار است که در تاریخ ۱۴ آبان عرضه شود. داستان این بازی، در زمان آینده به وقوع می‌پیوندد و شامل یک نسخه ریمستر شده از بازی محبوب این مجموعه یعنی Modern Warfare نیز خواهد بود. آخر این هفته نیز فاز دوم بتای بخش چند نفره بازی برروی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 آغاز خواهد شد. 


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده