نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

تریلر روز عرضه بازی واقعیت مجازی Eagle Flight

بازی Eagle Flight امروز برای آکیولس ریفت عرضه شد و یوبیسافت به همین دلیل تریلر جدیدی از آن منتشر کرد.

Eagle Flight یک بازی واقعیت مجازی است که با همکاری یوبیسافت و استودیو فان‌هاوس ساخته شده است. این بازی امروز برای هدست آکیولس ریفت عرضه شد و قرار در تاریخ ۱۸ آبان برای پلی‌استیشن VR و در تاریخ ۳۰ آذر هم برای HTC Vive عرضه شود. به مناسبت عرضه این بازی روی آکیولس ریفت، تریلر جدیدی از آن منتشر شده است که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

|

پاتریک پلورد، رییس استودیو FunHouse که تحت نظر استودیو مونترئال یوبیسافت فعالیت می‌کند، به مناسبت عرضه بازی متنی را منتشر کرده که به شرح زیر است:

ما در یوبیسافت اهمیت خاصی برای نوآوری و فناوری قائل هستیم و به همین دلیل هم برای عرضه Eagle Flight به عنوان اولین بازی واقعیت مجازی‌مان هیجان بسیار زیادی داریم. این بازی هم برای افرادی که برای اولین بار وارد دنیای واقعیت مجازی می‌شوند و هم برای افرادی که در این زمینه تجربه دارند مناسب است. افراد تازه‌کار می‌توانند بازی را اجرا و با هر سرعتی که دوست داشتند در سطح شهر پاریس از دید یک عقاب پرواز کنند. افراد حرفه‌ای تر اما می‌توانند در چالش‌های بخش تک‌نفره شرکت کرده یا بازی را به صورت چندنفره آغاز کنند و سعی کنند هدف‌شان را شکار کنند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده