نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۳

تمام کاربران پلی استیشن 4 می‌توانند بتای بعدی CoD: Infinite Warfare را تجربه کنند

دومین نسخه بتای Call of Duty: Infinite Warfare هفته آینده عرضه می‌شود و تمام کاربران پلی‌استیشن 4 می‌توانند آن را تجربه کنند.

اولین نسخه بتای بازی Call of Duty: Infinite Warfare دیروز به پایان رسید. این نسخه فقط برای افرادی که بازی را روی پلی‌استیشن 4 پیش‌خرید کرده بودند، در دسترس بود. با این حال اکتیویژن امروز اعلام کرده که تمامی کاربران پلی‌استیشن 4 قادر به تجربه نسخه بتای دوم بازی خواهند بود و به بیان دیگر، نیازی به پیش‌خرید کردن بازی برای تجربه این نسخه نخواهند داشت. البته بتای دوم بازی برخلاف بتای اول، برای ایکس‌باکس وان نیز عرضه خواهد شد که کاربران این کنسول کماکان باید برای تجربه نسخه بتا، بازی اصلی را پیش‌خرید کرده باشند. کاربران رایانه‌های شخصی هم که به دلیل سیاست‌های اکتیویژن، به نسخه بتا دسترسی نخواهند داشت.

بتای دوم Infinite Warfare، از تاریخ ۳۰ مهر آغاز و به مدت سه روز در دسترس خواهد بود. همچنین به احتمال زیاد یک روز مانده به این تاریخ، امکان Pre-Load کردن بازی (دانلود دیتای آن پیش از آغاز بتا) فراهم خواهد شد.

نسخه نهایی Infinite Warfare هم در تاریخ ۱۴ آبان برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی همزمان با ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare عرضه می‌شود که البته برای تجربه این ریمستر، حتما باید نسخه‌های ۸۰ دلاری یا گران‌تر بازی اصلی را خریداری کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده