نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۱

Red Dead Redemption 2 رسما معرفی شد

دقایقی پیش راک‌استار به صورت رسمی از بازی Red Dead Redemption 2 رونمایی کرد. 

چند روزی است که عادت کرده‌ایم هر روز ساعت ۴ و نیم بعد از ظهر به وقت تهران، اطلاعات جدیدی از بازی جدید Rockstar که مشخص شده که بازی جدید مجموعه Red Dead است، در وب‌سایت رسمی راک‌استار ببینیم. پس از انتشار یک پوستر قرمز و یک عکس از ۷ گاوچران، امروز به رسم روزهای گذشته، ساعت ۴ و نیم بعد از ظهر، وب‌سایت راک‌استار با خبر جدیدی بروزرسانی شد که این خبر را باید مهم‌ترین این خبرها به شمار بیاوریم. وب‌سایت راک‌استار، با انتشار عکسی به صورت رسمی از بازی Red Dead Redemption 2 رونمایی کرد و اعلام کرد که این بازی در پاییز سال ۲۰۱۷، یعنی تقریبا یک سال دیگر، منتشر خواهد شد و اولین تریلر آن نیز پنج‌شنبه، ۲۹ مهر منتشر خواهد شد. 

در توضیحات RDR 2 در وب‌سایت رسمی بازی، آمده که بازی دارای یک جهان اتسمفریک بسیار بزرگ خواهد بود و همچنین در توضیحات بازی تاکید شده است که RDR 2 دارای یک بخش آنلاین بزرگ خواهد بود. اوایل امروز، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه تیک‌تو، دامنه‌ای برای بخش آنلاین یک بازی بر اساس مجموعه Red Dead ثبت کرده است و پس از معرفی بازی مشخص شد که RDR 2 دارای یک بخش آنلاین مجزا مانند چیزی که در GTA V Online دیدیم، خواهد بود. سم هاوزر، موسس راک‌استار درباره این بازی گفت:

با Red Dead Redemption 2 تیم ما قصد دارد که چشم‌انداز سرگرمی‌های تعاملی را در یک دنیای کاملا زنده به جلو ببرد. ما امیدواریم که بتوانیم برای گیمرها یک تجربه فوق‌العاده را رقم بزنیم و از تمام تجربیات خود در این سال‌ها استفاده کنیم. 

در پی انتشار تصاویری از این بازی که از شنبه آغاز شده بود، سهام کمپانی مادر راک‌استار یعنی Take Two نیز با افزایش روبه‌رو شده بود. باید تا پنج‌شنبه منتظر بمانیم و ببینیم که بازی چه حال و هوایی خواهد داشت. 


منبع RockStar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده