// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

قسمت اول بازی Minecraft: Story Mode رایگان شد

استودیو تل‌تیل گیمز قسمت اول بازی اپیزودیک Minecraft: Story Mode را به رایگان در اختیار کاربران قرار داده است.

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده از سوی استودیو تل‌تیل گیمز، ناشر و سازنده بازی اپیزودیک Minecraft: Story Mode، علاقه‌مندان به تجربه دنیای ماینکرفت می‌توانند قسمت اول این بازی هشت قسمتی را به رایگان تجربه کنند.

بازی Minecraft: Story Mode را می‌توان جز محدود بازی‌های تل‌تیل گیمز دانست که بیش از پنج قسمت در فصل اول خود داشته است. این مجموعه کامل در کنار هم قیمتی برابر با ۲۴.۹۹ دلار دارد ولی اگر می‌خواهید ۵ قسمت اولیه بازی را تجربه کنید می‌بایست بسته مخصوص یا به‌عبارتی سیزن‌پس مربوط به پنج قسمت اول را با قیمت ۱۴.۹۹ دلار خریداری کنید. همچنین سه قسمت دیگر بازی در یک بسته بنام Adventure قرار داده شده و با قیمت ۱۱.۹۹ دلار به‌صورت جداگانه بفروش می‌رسد. بنظر می‌رسد کسانی که مجموعه کامل این بازی را خریداری می‌کنند، ۲ دلار کمتر هزینه می‌کنند تا اینکه قصد داشته باشند هر سیزن‌پس را به صورت جداگانه‌ای خریداری کنند.

همچنین در جدیدترین اخبار این استودیو می‌توان به مشخص شدن تاریخ عرضه قسمت سوم بازی سریالی Batman: The Telltale Series اشاره کرد. قسمت سوم بازی Batman: The Telltale Series در تاریخ ۴ آبان ماه (۲۵ اکتبر میلادی) به‌صورت دیجیتالی بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. نام قسمت سوم این بازی «سفارش دنیای جدید» است که به‌‌صورت عمیق‌تری وقایع قسمت «فرزندان آرکام» را به‌تصویر می‌کشد. 


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده