// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

احتمالا بازی ‌Beyond Good and Evil 2 یک بازسازی خواهد بود

احتمالا نسخه دوم بازی Beyond Good and Evil بیشتر جنبه‌ی بازسازی خواهد داشت تا دنباله‌ای برای این قسمت اول.

چندی پیش Ubisoft به صورت رسمی اعلام کرد که بازی Beyond Good and Evil 2 توسط میشل انسل کارگردان این بازی در دست ساخت است و حال شایعه‌هایی جدیدی در مورد این بازی منتشر شده است. اخیرا سایت Lets Play Video Games اعلام کرد که این بازی بیشتر جنبه‌ی بازسازی دارد تا نسخه دوم این بازی.

در ادامه این سایت خبری اعلام کرد نسخه جدید بازی Beyond Good and Evil تا اندازه‌ای داستان جید و پیژ را بازگو می‌کند و در ادامه با پایان نسخه اول این بازی خاتمه پیدا می‌کند. هدف از بازگویی داستان نسخه اول بازی Beyond Good and Evil آشنایی کاربران با  داستان نسخه اول این بازی و شخصیت‌های جید و پیژ است. هدف بعدی این امر آشکار شدن پایان داستان مبهم نسخه اول این بازی است.

با اینکه بسیاری از کاربران با شنیدن این خبر که ادامه این بازی بیشتر جنبه‌ی بازسازی دارد احساس نا‌رضایتی می‌کنند اما ایده بازسازی داستان و دنیای این بازی به همراه دنباله‌ای از زندگی در نسخه دوم، شاهد دنیا و بازی زیباتری خواهیم بود.

همچنین در بخش دیگری از این شایعه آمده که یوبیسافت تصمیم گرفته همزمان با رو‌نمایی Nintendo NX تریلر جدیدی را برای این بازی منتشر کند. البته این تریلر قرار نیست که گیم‌پلی یا داستانی از بازی را نمایش دهد بلکه فقط یک تریلر جامع است که ممکن است انحصاری بودن بازی را روی Nintendo NX تایید کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده