نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۰

عکس منتشر شده توسط راک‌استار، خبر از معرفی Red Dead Redemption 2 می‌دهد

چه ساعت‌‌ها و روزهایی است! با عکس جدیدی که راک‌استار منتشر کرده، چیزی تا معرفی نسخه جدید مجموعه Red Dead Redemption باقی نمانده است. 

استودیو راک‌استار روز گذشته در توییتی مرموز، لوگو خود را با پس‌زمینه قرمز منتشر کرد؛ توییتی که بازخوردها و بحث‌های زیادی را به همراه داشت تا جایی که بیش از ۱۰۴ هزار بار توسط علاقه‌مندان دوباره‌توییت شد و بیش از ۱۸۰ هزار بار هم لایک شد. 

این استودیو امروز هم بیکار نبوده و دقایقی پیش، یک عکس را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرد؛ عکسی که با توجه به شواهد می‌توان آن را اولین تصویر رسمی از نسخه بعدی مجموعه Red Dead Redemption قلمداد کرد. 

عکس منتشر شده توسط راک‌‌استار هیچ توضیح و زیرنویسی ندارد و تنها ۷ نفر را در دوردست نشان می‌دهد. 

موج جدید اخبار و حواشی پیرامون بازی جدید از این سری روز گذشته و با توییت راک‌استار آغاز شد. نکته جالب درباره قرمزپوش شدن صفحات اجتماعی راک‌استار این است که هر دو این موارد راس ساعت ۹ صبح به وقت محلی شرق آمریکا در دو روز منتشر شدند بنابراین شاید فردا در همین ساعت هم باید منتظر تصویر یا بیانیه دیگری از این استودیو باشیم. 

ساخت یک ادامه برای مجموعه Red Dead Redemption چندان دور از دسترس و خبری شوکه‌کننده نیست. دلیل این جمله هم موفقیت این بازی چه در زمینه فروش و چه از نقطه نظر مالی است. نسخه اول بازی توسط منتقدان ستایش شد و بیش از ۱۴ میلیون نسخه ازآن به فروشگاه‌های بازی‌های ویدیویی فرستاده شد. چندی پیش هم استراس زِلنیک، مدیرعامل کمپانی مادر راک‌استار به سرمایه‌گذاران اعلام کرده بود که به یک راه‌حل همیشگی در قبال این سری فکر می‌کنند؛ درست مانند راه‌حلی که برای مجموعه Grand Theft Auto در نظر گرفته‌اند. 

طرفداران بی‌شمار این مجموعه محبوب مدت زمان زیادی است که منتظر نسخه بعدی این بازی هستند. آخرین نسخه از سری Red Dead Redemption ماه مِی سال ۲۰۱۰ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 عرضه شده بود. 

راک‌استار اوایل سال جاری میلادی این بازی را در مجموعه بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت عرضه کرد. این بازی اگرچه برای پلی‌استیشن 4 منتشر نشد اما شماره اول بازی یعنی Red Dead Revolver برای کنسول نسل هشتمی سونی بازنشر شد. 

ماه آپریل سال جاری هم عکسی در فضای مجازی پخش شد که به نقشه شماره بعدی Red Dead Redemption اشاره داشت. راک‌استار هیچ‌گاه بیانیه قاطعی درباره فاش شدن این عکس ارائه نکرد اما یک منبع نزدیک به تیم توسعه نسخه جدید تایید کرد که عکس نقشه‌ای که دنیای سرگرمی را پر کرد، یک اشاره مستقیم از نسخه نزدیک به نقشه بازی است. 

شما دوست دارید چه چیزی در نسخه جدید این مجموعه ببینید؟ در بخش دیدگاه‌ها منتظر شما هستیم. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده