// دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

بازی Sniper: Ghost Warrior 3 باری دیگر با تاخیر روبرو شد

استودیو سی‌آی گیمز از تاخیر دوباره بازی Sniper: Ghost Warrior 3 خبر داد.

سی‌آی گیمز (CI Games)، توسعه‌دهنده مجموعه Sniper: Ghost Warrior رسما از تاخیر در تاریخ انتشار بازی Sniper: Ghost Warrior 3 خبر داده است. طبق اعلام این استودیو این بازی اکنون در تاریخ چهار آوریل ۲۰۱۷ (۱۵ فروردین ۱۳۹۶) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد. پیش از این اعلام شده بوده که Sniper: Ghost Warrior 3 در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۷ (۸ بهمن) منتشر می‌شود، با این حال،‌ نمی‌توان تاخیر اعمال شده را بلند مدت دانست.

ماریک تیمینسکی (Marek Tymiński)، رئیس سی‌آی گیمز در این رابطه گفت:

در حال تولید یک بازی بلندپروازانه هستیم و متاسفانه به چند ماه بیشتر برای اطمینان از برآورده شدن انتظارات طرفداران، نیاز داریم. هدف ما اطمینان از اجرای روان Sniper: Ghost Warrior 3 برروی تمامی پلتفرم‌ها است و در حال حاضر هنوز هم کارهای مهمی را برای بهینه‌سازی بازی داریم.

او در ادامه افزود:

این بزرگترین پروژه‌ای است که ما تا کنون برروی آن کار کرده‌ایم و تمام تیم به سختی جهت جلاء دادن به تجربه کلی [بازی] در تلاش هستند. من به واقع امیداورم تا همگان تصمیم ما را درک کرده و برای اجرای چیزی که ما در رابطه با آن هیجان‌زده هستیم، زمان بیشتری صبر کنند. این بازی در مجموع باز تعریفی از IP ما و سبک اسنایپینگ خواهد بود. این آغازی جدید برای مجموعه Sniper: Ghost Warrior است.

|

Sniper: Ghost Warrior 3 داستان یک تک‌تیرانداز امریکایی را روایت می‌کند که در مرز روسیه ماموریت‌هایی را به صورت رسمی یا شخصی انجام می‌دهد. نقشه بزرگ و آزاد بازی، فرصت انتخاب شیوه‌ انجام ماموریت‌ها را خواهد داد. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند تا سلاح‌های خود را سفارشی کرده و از وسایل نقلیه و همچنین پهباد‌ها بنا به شیوه و سبک خود استفاده کنند.

|


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده